Tenda W30E WiFi Hotspot AX3000 Gigabitni usmerjevalnik, 1x GWAN, 2x GWAN/LAN, 1x GLAN, VPN, Captive portal
103,54 €
84,87 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tenda W30E WiFi Hotspot AX3000 Gigabitni usmerjevalnik
Številka izdelka: 6932849435245
Glavne značilnosti
- Podpora za standarde WiFi 802.11 ax/ac/a/b/g/n
- Dvopasovno delovanje 2,4 GHz (574 Mb/s) in 5 GHz (2402 Mb/s)
- Skupna hitrost WiFi do 2976 Mb/s
- Multi WAN ravnotežje 1x GWAN, 2x GWAN/GLAN, 1x GLAN
- 5x antena 6 dBi
- Strežnik / odjemalec VPN
- Portal v ujetništvu
- Zaščita pred napadi DDoS ARP
- DDNS
Opis izdelka
Tenda W30E je dvopasovni gigabitni usmerjevalnik WiFi Hotspot s skupno hitrostjo WiFi do 2976 Mb/s. Hkrati deluje v pasovih 2,4 GHz (574 Mb/s) in 5 GHz (2402 Mb/s) ter podpira standarde WiFi 802.11ax/ac/a/b/g/n.
Usmerjevalnik je opremljen s funkcijo uravnoteženja več WAN z nastavljivimi priključki 1x GWAN, 2x GWAN/GLAN, 1x GLAN. Na voljo sta tudi strežnik/odjemalec VPN in po meri prilagojen portal Captive za prilagojen dostop do omrežja.
Varnost je zagotovljena z zaščito pred napadi DDoS, zaščito pred napadi ARP in DDNS. Poleg tega je usmerjevalnik opremljen s petimi antenami 6 dBi za optimalno pokritost s signalom.
Tenda W30E je idealen za uporabo v pisarnah, hotelih, večjih domovih in drugih okoljih, kjer je potrebna stabilna in zmogljiva internetna povezava.
Tehnične specifikacije
- Standardi Wi-Fi: IEEE 802.11ax/ac/a/b/g/n 2,4 5 GHz
- Hitrost prenosa: 5 GHz: do 2402 Mb/s, 2,4 GHz: do 574 Mb/s
- Vmesniki: 1x gumb za ponastavitev, 1x GWAN, 2x GWAN/GLAN, 1x GLAN (10/100/1000Mbps)
- Antena: 5x 6 dBi
- Delovna temperatura: od 0 °C do 40 °C
- Dimenzije (v x š x g): 225 x 135 x 30 mm
Vsebina paketa
- 1x Tenda W30E
- 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL, EN itd.)
- 1x napajalnik (12V DC, 1500 mA)
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.