Tiskalnik MAXIFY iB4150 SF duplex CANON
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CANON MAXIFY iB4150 - hiter in varčen tiskalnik za majhne pisarne
Zmogljivost in hitrost
Hitrost tiskanja je do 24,0 vrtljajev na minuto v črkah A4 in 15,5 vrtljajev na minuto v vrstici. A4. Prva stran je natisnjena v 6 sekundah pri črno-belem in 7 sekundah pri barvnem tiskanju.
Kakovost tiskanja
Tiskalnik uporablja tehnologijo brizgalnega tiskanja s tiskalno glavo FINE. Največja ločljivost tiskanja je 600 × 1200 dpi.
Dvostransko tiskanje
Samodejno obojestransko tiskanje je na voljo za papir A4 in Letter.
Črnila in izkoristek
Barvila DRHD (Dual Resistant High Density) so v 4 kartušah. Povprečen iznos barvnih kartuš je 1500 strani.
Podprti dokumenti
Tiskalnik podpira široko paleto papirjev, vključno z navadnim papirjem, ovojnicami, fotografskim papirjem in drugimi. Največji vhodni papir je 250 listov.
Povezljivost
Tiskalnik je opremljen s priključki USB 2.0, Ethernet in Wi-Fi. Podpira tudi različne aplikacije za tiskanje.
Programska oprema in podpora
Podpira operacijske sisteme Windows, Mac OS, iOS, Android in druge. Priloženi so gonilnik tiskalnika, zbirka orodij Quick Utility Toolbox in druga programska oprema.
Splošne značilnosti
Celoploščni zaslon, dimenzije 463 × 394 × 290 mm, teža 9,6 kg, napajanje 100-240 V AC, 50/60 Hz.
Poraba energije in delovno okolje
Poraba energije v stanju pripravljenosti je približno 0,9 W. Priporočeno okolje delovanja: temperatura od 15 do 30 °C, vlažnost od 10 do 80 % RH (brez kondenzacije).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.