TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor

simbolična fotografija

TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor
številka artikla
3824462
OEM
TLAIRDD5D
Proizvajalec
TrueLife
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v četrtek že pri vas

42,57 €

34,89 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 41,19 €
Na zalogi > 20 kos, v četrtek že pri vas

42,57 €

34,89 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TrueLife AIR Difuzor D5 Dark - Aroma difuzor in vlažilnik zraka

Ustvarja prijetno vzdušje za sprostitev, jogo ali meditacijo.

Za učinkovito razpršitev eteričnega olja uporablja tehnologijo OilFlow.

Odpravi neprijetne vonjave in odišavi prostor z vašo najljubšo dišavo.

Vzdušje po vaših željah

Če v rezervoar dodate nekaj kapljic eteričnega olja, bo zrak v hipu postal dišeč.

Zagotavlja 14 možnosti barvne osvetlitve LED, s katerimi lahko ustvarite idealno vzdušje.

2v1: difuzor in vlažilnik zraka

Če ga uporabljate samo z vodo, deluje kot učinkovit vlažilec zraka.

Optimizira vlažnost, kar ugodno vpliva na dihalne poti in kožo.

Dolga življenjska doba, nizka raven hrupa, enostavno upravljanje

300-mililitrski rezervoar omogoča do 10 ur neprekinjenega delovanja.

Samodejni indikator pomanjkanja vode ščiti pred pregrevanjem in kratkim stikom.

Tehnični parametri

  • Priporočena površina prostora: 30 m2
  • Čas delovanja: do 10 ur
  • Poraba: 7 W
  • Ultrazvočni sistem: DA
  • Število stopenj moči: 3 - visoka moč, nizka moč, prekinitveni način
  • Prostornina rezervoarja za vodo: 300 ml
  • Aromaterapija: DA
  • Časovnik: Da - 60 minut/120 minut/180 minut
  • Osvetlitev: da - 14 barv
  • Funkcija osvetlitve: menjavanje barv, ena barva

Vsebina paketa

  • 1× TrueLife AIR difuzor D5 Dark
  • 1× adapter
  • 1× priročnik
  • 1× varnostna navodila

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.