TrueLife AIR Difuzor D5 Light - Aroma difuzor
50,90 €
41,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AIR Difuzor D5 Light - Aroma difuzor
Parfumiranje zraka na dosegu roke
Pritisnite gumb in difuzor Truelife bo prostor odišavil z vašo najljubšo dišavo.
Vzdušje po vašem okusu
Difuzor Truelife hitro in učinkovito odišavi prostor z vašo najljubšo dišavo.
vlažilnik zraka 2v1
Difuzor deluje tudi kot vlažilnik zraka, ki zrak navlaži na optimalno raven.
Dolga vzdržljivost, nizka raven hrupa
Rezervoar za vodo v difuzorju ima prostornino 300 ml in zadostuje za 10 ur neprekinjenega delovanja.
Tehnične podrobnosti
- Ultrazvočna tehnologija: pretvarja vodo v fino paro.
- Zgornje polnjenje: enostavno polnjenje z vodo.
- Tehnologija OilFlow: učinkovita uporaba eteričnega olja.
- Ročno upravljanje: trije gumbi za enostavno upravljanje.
- 3 načini pare: visoka moč, nizka moč in prekinitveni način.
- 14 barvnih diod LED: 14 barvnih različic osvetlitve.
- Časovnik: možnost nastavitve časa delovanja.
- Samodejni izklop: če ni vode, se difuzor samodejno izklopi.
Parametri
- Priporočena površina prostora: 30 m2
- Čas delovanja: do 10 ur
- Poraba: 7 W
- Ultrazvočni sistem: DA
- Število stopenj moči: 3 - visoka moč, nizka moč, prekinitveni način
- Prostornina rezervoarja za vodo: 300 ml
- Aromaterapija: DA
- Časovnik: Da - 60 minut/120 minut/180 minut
- Osvetlitev: da - 14 barv
- Funkcija osvetlitve: menjavanje barv, ena barva
Vsebina paketa
- 1× TrueLife AIR difuzor D5 Light
- 1× adapter
- 1× priročnik
- 1× varnostna navodila
Program TrueLife AIR
Kakovosten zrak za vas in vašo družino s programom TrueLife AIR.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.