TrueLife AIR Difuzor D9 Smart - Aroma difuzor
63,59 €
52,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AIR Difuzor D9 Smart - Aroma difuzor
Difuzor TrueLife AIR D9 Smart je več kot le difuzor. Ta edinstvena naprava vam ponuja aromaterapijo, vlaženje zraka in predvajanje glasbe v enem.
Aromaterapija in vlaženje zraka
Aromaterapija in vlaženje v enem? To je TrueLife AIR Diffuser D9 Smart. Dodajte le nekaj kapljic eteričnega olja in tehnologija OilFlow bo poskrbela za vse ostalo.
Zvočnik Bluetooth
Zaradi vgrajenega zvočnika Bluetooth lahko med aromaterapijo poslušate svoje najljubše melodije.
Enostavna uporaba in dolga življenjska doba
Difuzor TrueLife AIR D9 Smart je enostaven za uporabo, zaradi 400 ml prostornine rezervoarja pa lahko neprekinjeno deluje do 10 ur.
14 možnosti barvne osvetlitve LED
Difuzor TrueLife AIR D9 Smart ponuja 14 različic barvne osvetlitve LED za popolno vzdušje.
Tehnični parametri
- Priporočena površina prostora: 30 m2
- Čas delovanja: do 10 ur
- Poraba: 10 W
- Ultrazvočni sistem: Da:
- Število stopenj moči: 3 - visoka moč, nizka moč, prekinitveni način
- Prostornina rezervoarja za vodo: 400 ml
- Aromaterapija: da
- Časovnik: Da - 60 minut/180 minut/360 minut
- Osvetlitev: da - 14 barv
- Funkcija osvetlitve: menjavanje barv, ena barva
- Bluetooth: Da:
- Mobilna aplikacija: da - lahko jo upravljate prek mobilne aplikacije
Vsebina paketa
- 1× TrueLife AIR Difuzor D9 Smart
- 1× adapter
- 1× priročnik
- 1× merilna skodelica
- 1× varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.