TrueLife AquaFloss Station - ustna prha
107,19 €
77,74 €
63,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AquaFloss Station - ustna prha
Popoln nasmeh, zdravi zobje in dlesni brez dela.
Odstranjuje zobne obloge iz medzobnih prostorov
Šoba ustne prhe meša zrak s kapljicami vode in ta čistilni tok pod pritiskom prehaja med vaše zobe.
Enostavna uporaba
Ustno prho TrueLife AquaFloss Station je enostavno uporabljati. Preprosto vstavite šobo v usta, izberite optimalni tlak in v eni minuti bodo vaši zobje in dlesni higiensko čisti.
Prednosti uporabe postaje AquaFloss
- Izboljša prekrvavitev dlesni
- Nežno masira in stimulira dlesni
- uničuje škodljive bakterije v medzobnih prostorih in na liniji dlesni
- Zagotavlja dodatno zaščito pri boleznih dlesni in gingivitisu
- Preprečuje vnetja, karies ter izboljšuje splošno zdravje dlesni in ustne votline.
- Pomaga odstraniti neprijetne vonjave in izboljša ustno higieno
- Odličen pripomoček za čiščenje zobnih aparatov, kron in implantatov
Več rezervoarjev za čiščenje
Prostornina 600 ml zadostuje za več čiščenj.
10 stopenj tlaka
Šoba ima 10 stopenj tlaka, pri katerih v usta vbrizga mešanico vodnih kapljic in zraka.
2 šobi v paketu
Naša ustna prha je opremljena z dvema izmenljivima šobama za več članov vaše družine.
Tlak od 30 do 125 PSI
Z zadostnim pritiskom novega pulznega modeliranja lahko zanesljivo razbijete in odstranite zobne obloge ter očistite dlesni škodljivih bakterij.
Priročno upravljanje
Med postopkom lahko spreminjate stopnjo tlaka v rezervoarju, neposredno na šobi pa je gumb za prekinitev čiščenja.
Parametri Postaja TrueLife AquaFloss
- Prostornina rezervoarja: 600 ml
- Dimenzije: 155 mm × 135 mm × 215 mm
- Napajanje: električno omrežje, 100-240 V 50/60 Hz
- Nastavljiv tlak: od 30 do 125 PSI
- Število šob v paketu: 2
- Vodoodpornost za prhanje: IPX3
- Teža: 0,7 kg
Vsebina paketa
- 1× postaja TrueLife AquaFloss
- 1× priročnik
- 2× standardna šoba
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.