TrueLife SonicBrush T100
48,15 €
42,57 €
34,89 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife SonicBrush T100 - Zobna ščetka s sonično tehnologijo
Želite imeti zdrave zobe in dlesni? TrueLife SonicBrush T100 je tisto, kar potrebujete. Z napredno sonično tehnologijo SonicTrue® odstrani največ zobnih oblog in je nežna do zobne sklenine.
Zvočna tehnologija SonicTrue®
Tehnologija SonicTrue® omogoča, da glava ščetke niha s 70.000 gibi na minuto. S tem se odstranijo zobne obloge, pigmentni madeži in bakterije. Poleg tega je nežnejša do zobne sklenine kot rotacijske ščetke.
Prvovrstna zobozdravstvena oskrba doma in na poti
Ščetka SonicBrush T100 je kompaktna in lahka, zato jo lahko brez težav vzamete s seboj kamor koli. Zaradi vgrajenega ohišja je vedno zaščiten in čist.
Dolga življenjska doba baterije
Po polnem polnjenju baterija ščetke zdrži do 21 dni. Tako vam na krajša potovanja ni treba s seboj vzeti polnilnega kabla.
3 načini za vsakodnevno nego
Ščetka TrueLife ponuja 3 načine čiščenja - čiščenje, beljenje in masažo. Vsak od njih je zasnovan za posebno nego zob in dlesni.
Samodejni časovnik in intervali
2-minutni časovnik in 30-sekundni intervali vam pomagajo doseči največjo učinkovitost čiščenja.
Brez BPA in ftalatov
Zobna ščetka je izdelana iz vrhunskih materialov, ki ne vsebujejo spojin BPA in ftalatov.
Vodoodporna zasnova
Zaradi zaščite IPX7 lahko zobno ščetko brez skrbi uporabljate tudi pod tušem.
Parametri
- Življenjska doba baterije: 21 dni (2 minuti 2-krat na dan)
- Polnjenje: magnetni kabel
- Število gibov: do 70 000 gibov/min
- Načini: čiščenje, beljenje, masaža
- Časomer: 2 min (30s interval)
- Pomnilnik: da
- Serija T Standard
- Dimenzije čopiča: 2,1 cm × 19,3 cm × 2,4 cm (Š × V × G)
- Teža čopiča: 81 g
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- SonicBrush T100
- Vgrajen potovalni kovček
- 2× standardna glava serije T
- Potovalni kovček
- Magnetni polnilni kabel
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.