TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox

- 64%

simbolična fotografija

TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox
številka artikla
31667040
OEM
24324
Proizvajalec
Trust
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TRUST GXT 323X Carus gaming slušalke za Xbox

Lastnosti izdelka

  • Vrsta: Gaming slušalke
  • Teža: 354 g
  • Kabel: 1 m, najlon

Udobje in nadzor

Slušalke nudijo udobne ušesne blazinice iz mreže za dolge igralne seanse. Opremljene so z nastavljivim naglavnim trakom in prilagodljivim mikrofonom. Na ušesnem nastavku sta gumb za uravnavanje glasnosti in gumb za izklop mikrofona.

Kakovost zvoka

Slušalke zagotavljajo kakovosten zvok z globokimi basi. Imajo 50-milimetrske gonilnike in impedanco 32 Ohmov. Frekvenčni odziv je 20 Hz - 20000 Hz.

Združljivost

Slušalke so združljive z igralnimi konzolami, prenosnimi računalniki in računalniki. Delujejo z napravami Nintendo Switch, Nintendo Switch Lite, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X. Združljive so tudi s platformami Android, Chrome OS, iOS, Mac OS in Windows.

Mikrofon

Mikrofon je elektretnega tipa z vsesmernim snemanjem. Njegov frekvenčni odziv je od 150 do 16000 Hz.

Dodatne informacije

  • Slušalke se ne zložijo
  • Brez zmanjšanja hrupa
  • Nimajo vrtljivih slušalk
  • Niso vodoodporni

Parametri

Vrsta slušalk
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.