UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10" IPS 1920x1200, Unicos SC9863A @ 1, 6GHz, 3GB, 32GB, IMG8322, SIM, Android 10 KB

simbolična fotografija

UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE - 10
številka artikla
3669487
OEM
UMM240105
Proizvajalec
UMAX
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

UMAX TAB VisionBook Tablet 10C LTE KB

EAN: 8595142719634

Opis izdelka

Zmogljiva 10-palčna tablica s tipkovnico. Zaslon Full HD, GPS, LTE.

Operacijski sistem

Android 10 s certifikatom Google GMS.

Prikaz

10" IPS, 1920x1200. Kapacitivni večdotik.

Procesor

Unicos SC9863A 1,6 GHz osemjedrni, 64-bitni.

Grafični

IMG8322.

Operativni pomnilnik

3 GB DDR3.

Notranji pomnilnik

32 GB.

WiFi

802.11b/g/n.

Bluetooth

Različica 4.2.

Podatkovni protokoli

  • WCDMA/HSDPA/HSUPA: 900/2100 MHz
  • GSM/GPRS/EDGE: 850 MHz/900 MHz/1800 MHz/1900 MHz
  • FDD LTE: 800/1800/2100/2600 MHz

Oprema

  • GPS
  • Spletna kamera 2 Mpx
  • Kamera 5 Mpx
  • Osvetlitev LED
  • Mikrofon
  • Govornik
  • Tipkovnica z razporeditvijo CZ/US

Vhodno-izhodna vrata

  • USB-C
  • 3,5-milimetrski priključek za slušalke
  • Reža za kartice Micro SD/SDHC/SDXC (največ 128 GB)
  • 1 x mikro SIM (podpora 2G/3G/4G)

Baterije

Polnilna baterija Li-Poly 6000 mAh.

Velikost

251 x 166 x 9 mm.

Teža

500g.

Napajanje

Adapter DC 5V/ 2A. Polnjenje prek vrat USB-C (približno 3 ure).

Vsebina paketa

  • Tablični računalnik
  • Pokrov s tipkovnico
  • Adapter kabel USB

Parametri

Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Funkcija
Število jeder procesorja
Pomnilnik zunanji
Fotoaparat zadnji (Mpix)
Konektorji
Baterija (mAh)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.