UNV NVR NVR301-16S3, 16 kanalov, 1x HDD, enostaven

- 1%

simbolična fotografija

UNV NVR NVR301-16S3, 16 kanalov, 1x HDD, enostaven
številka artikla
AG337203
OEM
NVR301-16S3
Proizvajalec
Uniview
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

108,03 €

106,54 €

87,33 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 94,28 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

106,54 €

108,03 €

87,33 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Opis izdelka NVR301-16S3 NVR s 16 kamerami lahko sprejme 1 trdi disk do 6 TB. Rekorder je opremljen z eno omrežno povezavo 10/100 Mb/s in dvema vhodoma USB za priključitev perifernih naprav. Poraba energije naprave je manj kot 5 W (brez priključenega trdega diska), napaja pa se z 12-voltnim adapterjem DC, ki je priložen v paketu. Največja vhodna bitna hitrost je 64 Mb/s, izhodna bitna hitrost pa 48 Mb/s. Podpira kodeke Ultra 265/H.265/H.264 in lahko poveže tudi kamere drugih proizvajalcev, ki podpirajo standard ONVIF. Vsebina paketa Naprava Napajalnik Napajalni kabel Miška Kabli in vijaki za pritrditev trdega diska Tehnični parametri Slika Največja ločljivost kamere za snemanje: 8 MP Priključki in vmesniki Število priključkov Sata:1 Priključek VGA:Da Število priključkov USB 2.0:2 Vmesnik HDMI (ločljivost) [slikovne točke]:3840 x 2160 Zvok:Da Hitrost LAN: (1) 10/100 Mb/s Vmesnik HDMI: Da NapajanjeMaksimalna poraba energije [W]:5 Napajanje prek konektorja/vtiča:12V DC Fizične lastnosti Zasnova: za vgradnjo v omaro Število položajev "U": 1 Delovna temperatura [°C]:-10 do 55H Motnost [g]: 980 Višina [mm]:46 Globina [mm]: 240 Širina [mm]: 260 Strojna oprema Število podprtih kamer IP:16 Število podprtih trdih diskov: 1 Podprta zmogljivost trdega diska [TB]:6 Vhodna prepustnost [Mb/s]:64 Odhodna prepustnost [Mbps]:48 Standardi stiskanja Stiskanje videa: H.264, H.265 Splošno Serija fotoaparatov:Easy

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.