Varnostna svetlobna kamera Toucan w. Radarsko zaznavanje gibanja
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Varnostna kamera Toucan z lučjo
Varnostna kamera Toucan je opremljena z izjemno svetlim reflektorjem s svetilnostjo 1 200 lumnov in natančnim radarskim zaznavanjem gibanja. S širokokotnim objektivom, snemanjem v ločljivosti Full HD 1080p in nočnim vidom zagotavlja kristalno čiste slike.
Funkcije in lastnosti
- Prilagodljiva območja zaznavanja gibanja
- Dvosmerni klic prek aplikacije Toucan Smart Home
- 110dB sireno in bliskavico lahko sprožite iz aplikacije
- Enostavna namestitev in napajanje iz katere koli električne vtičnice
- Brezplačen dostop do zadnjih 24 ur posnetih posnetkov
- Združljivost z Alexo in Google Home
Pametna varnost doma
Kamera zagotavlja 143-stopinjsko vidno polje s kristalno čistimi slikami vsega, kar se dogaja v vašem domu podnevi ali ponoči.
Značilnosti
- Alarm s 110 dB sireno in dvosmernim zvočnikom
- Odpornost na vremenske vplive z zaščito IP56
- Kompaktna zasnova za hitro in enostavno namestitev
- Napajanje iz električne vtičnice prek 6 m vremensko odpornega napajalnega kabla
Varnost brez naročnine
Kamere Toucan ponujajo varno šifrirano shranjevanje v oblaku, ki vašo zasebnost varuje 24 ur na dan, za ogled ali shranjevanje pa ne potrebujejo naročnine.
Vsebina paketa
- 1× varnostna kamera z lučjo
- 1 × 6 m vodoodpornega napajalnega kabla
Tehnične specifikacije
- Vrsta baterije: vgrajena litij-ionska baterija
- Barva: Bela
- Vidno polje (kot) (°): 143
- Vrsta brezžičnega prenosa: WiFi
- Združljivost:Google Home, Alexa
- Svetlost (lumen): 1200
- Zaznavanje gibanja: radar
- Decibeli sirene: 100
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.