Viewsonic M10 - RGB laser, FullHD 1920x1080/ 2200 lumnov/3000000:1/HDMI/USB-C/USB/WIFI/Repro

simbolična fotografija

Viewsonic M10 - RGB laser, FullHD 1920x1080/ 2200 lumnov/3000000:1/HDMI/USB-C/USB/WIFI/Repro
številka artikla
AGVWS00007
OEM
M10
Proizvajalec
Viewsonic
Točke zvestobe: 56
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Specifikacije Projekcijski sistem: 0,23" 1080p Nativna ločljivost: 1920x1080 Svetlost (RGB laserski lumni): 2200 Kontrastno razmerje: 3000000:1 Barva zaslona: 1,07 milijarde barv Laser RGB Življenjska doba svetlobnega vira (ure) v običajnem načinu: 20000 Življenjska doba svetlobnega vira (ure) v načinu SuperEco: 30000 Objektiv: F=2,1, f=6,2451 mm Premik projekcije: 100 % /-5 % Projekcijsko razmerje: 1,2 Digitalna povečava: 0,8x-1,0x Velikost slike: 40"-180" Projekcijska razdalja: 1,06-4,78 m (100"@2.66m) Trapezni kot: V: /-40° , V: /-40° Raven hrupa (običajna): 29 dB Slišni hrup (Eco): 26 dB Lokalno shranjevanje: Skupno 16 GB (12 GB razpoložljivega pomnilnika) Vstopna zakasnitev: 176 ms Podpora za ločljivost: VGA (640 x 480) do 4K UHD (3840 x 2160) Združljivost s HDTV: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 1440p, 4K UHD Vodoravna frekvenca: 15K-135KHz Navpična frekvenca sličic: 23 ~ 120 Hz Vhod HDMI: 1 (HDMI 2.0/ HDCP 2.2) USB tipa C: 1 (5V/2A) Zvočni vhod (Bluetooth): 1 (BT4.2) USB tipa A: 1 (bralnik USB2.0) Vhod Wifi: 1 (5Gn) Izhod Zvočni izhod (Bluetooth): 1 (BT4.2) Zvočnik: 7W Cube USB tipa A (napajanje): 1 ( USB2.0 - 5V/2A, souporaba z vhodom USB A) Preverite USB tipa A (storitve): 1 (delite z vhodom USB A) Naslednji Napajalnik: 100 ~ 240 V Vhod. Izhod: 19 VDC / 4,74 A Poraba energije: običajna: 51,3 W V stanju pripravljenosti: <0,5 W Delovna temperatura: 0 ~ 35? Karton: Barva. Neto teža: 1,36 kg Bruto teža: 2,6 kg Dimenzije (ŠxGxV) z nastavljivo podlago: 202x165x92 mm Dimenzije embalaže: 340x220x140mm Jezik OSD: angleščina, francoščina, španščina, tajščina, korejščina, nemščina, italijanščina, ruščina, švedščina, nizozemščina, poljščina, češčina, T-kitajščina, S-kitajščina, japonščina, turščina, portugalščina, finščina, indonezijščina, Indija, arabščina, vietnamščina, grščina, madžarščina, skupaj 24 jezikov Jezik uporabniškega priročnika: angleščina, S-kitajščina, T-kitajščina, indonezijščina, finščina, francoščina, nemščina, italijanščina, japonščina, korejščina, poljščina, portugalščina, ruščina, španščina, švedščina, turščina, arabščina, češčina, tajščina, vietnamščina, skupaj 20 jezikov Standardna dodatna oprema Napajalni kabel: 1 Kabel USB-C: 1 (1 m) Daljinski upravljalnik: 1 (BT, z osvetlitvijo) QSG: Da Garancijski list: Da (JP)

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.