Viking Solar HD kamera HDs01 4G

simbolična fotografija

Viking Solar HD kamera HDs01 4G
Viking Solar HD kamera HDs01 4G
Viking Solar HD kamera HDs01 4G
Viking Solar HD kamera HDs01 4G
številka artikla
31602000
OEM
VHDS01
Proizvajalec
Viking
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Viking HDs01 4G sončna HD kamera

Varnost in neodvisnost v enem paketu.

Povezljivost in kakovost slike

Kamera je opremljena z modemom 4G s podporo LTE.

Zagotavlja visoko ločljivost FullHD 1080P (1920x1080 slikovnih pik).

Shranjevanje podatkov

Vgrajena reža za kartico MicroSD.

Videoposnetki so kodirani v formatih H.265 in H.264 .

Videoposnetek shranite na kartico TF, v oblak ali si ga oglejte prek spleta.

Napajanje in delovanje

Napaja se s 6W solarno ploščo.

Kabel USB-C se lahko napaja iz električnega omrežja.

Fotoaparat ima vgrajeno baterijo in funkcijo samodejnega spanja.

Upravljanje in funkcije

Daljinski motorni pogon omogoča, da se kamera vrti do 350° Hor. in 90° navpično.

Oddaljen dostop do kamere in nadzor nad njo z aplikacijo UBox.

Obojestranski prenos zvoka zaradi vgrajenega mikrofona in zvočnika.

Nočni vid

Kamera je opremljena z IR nočnim vidom.

Možnost daljinskega vklopa LED diod z dometom 30 m.

Zaščita

Zaščita IP66 za varno uporabo tudi v dežju.

Povezava s kamero je mogoča s katerega koli konca sveta.

Tehnične specifikacije

  • Tip senzorja: 2,0 MP 1/2,7" CMOS
  • Kartica SIM: nano SIM
  • Ločljivost snemanja: 1920*1080
  • Kapaciteta baterije: 14400 mAh
  • Moč sončne plošče: 6W
  • Nočni način: DA
  • Podpora za kartico TF: DA (16 GB-128 GB)
  • Delovna temperatura: -10 ~ 60 °C
  • Poraba energije v stanju pripravljenosti: 0,05 W
  • Zaščita: IP66
  • Dimenzije: 235*240*115 mm
  • Teža: 1,6 kg
  • Zorni kot: 350°/90°

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.