Xiaomi Smart Camera C400
52,70 €
43,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Smart Camera C400
EAN: 6934177799921
Odkrijte zapise kakovosti
Ločljivost 4 MPx in videoposnetek 2,5K zagotavljata podrobne posnetke.
Žive slike z objektivom 6P
Objektiv 6P zmanjšuje lom svetlobe in dodaja sliki živahnost.
Nočni vid brez motenj
Brez vidnega rdečega sijaja za jasno in varno sliko ponoči.
360-stopinjsko pokrivanje
Zasnova z dvema motorjema in vrtljivim zoomom pokriva celotno območje.
Odličen zvok
Zvočniki velikega premera izboljšujejo kakovost zvoka.
Dvosmerni glasovni klici
Dvosmerni glasovni klici za jasne in tekoče pogovore.
Odkrivanje oseb z umetno inteligenco
Hitra identifikacija in sledenje osebam s pomočjo umetne inteligence.
Varnostno šifriranje
Xiaomijev varnostni čip varuje vašo zasebnost.
Podpora za Wi-Fi 2,4 GHz/5 GHz
Dvopasovna povezava za stabilnejši in hitrejši prenos.
Tehnologija kodiranja H.265
Varčuje s prostorom za shranjevanje in zagotavlja nemoteno predvajanje videoposnetkov.
Prilagodljiva montaža
Podpora za ravno in obrnjeno montažo za različne možnosti uporabe.
Tehnične specifikacije
- Model: MJSXJ11CM
- Ločljivost: 2560 × 1440
- Vrsta kamere: IP
- Shranjevanje: microSD (do 256 GB)
- Brezžično: Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n 2,4 GHz / 5 GHz
- Podprti operacijski sistemi: Android, iOS
- Združljivost: Amazon Alexa, Google Home
- Delovna temperatura: -10 °C do 40 °C
- Vhod: 5 V?2 A
- Teža: približno 318 g
- Dimenzije: 119 × 78 × 78 mm
Vsebina paketa: 1x kamera C400, 1x napajalni kabel, 1x komplet dodatkov za namestitev na steno, 1x priročnik
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.