Virtualna resničnost META Quest PRO - 256 GB
1 161,31 €
1 130,06 €
926,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Virtualna resničnost Meta Quest PRO - 256 GB
EAN: 815820023159
Udobje in oblikovanje
Meta Quest Pro ponuja vrhunsko zasnovo za največje udobje. Ergonomsko ravnovesje in elegantna zasnova omogočata dolgotrajno nošenje brez nelagodja.
Barvita mešana resničnost
Delajte in ustvarjajte v virtualnem svetu s štirikrat višjo ločljivostjo kot v igri Quest 2, hkrati pa ostanite prisotni v fizičnem svetu.
Avatar z naravnim izrazom
V virtualnih izkušnjah pokažite več svoje osebnosti s sledenjem izrazu v resničnem življenju.
Gonilniki za Meta Quest Touch Pro
Krmilniki s tremi kamerami in procesorjem Snapdragon za 360-stopinjski razpon gibanja v virtualnem prostoru.
Optika naslednje generacije
Z zaslonom Meta Quest Pro Infinite Display boste takoj opazili izboljšano vidno jasnost.
Zmogljiva strojna oprema
256 GB pomnilnika, 12 GB RAM in nova platforma Snapdragon XR2 , optimizirana za VR.
Povratna združljivost
Dostopajte do aplikacij Meta Quest 2 za vse svoje najljubše igre in zabavne aplikacije.
Enostavno večopravilnost
Odprite več prilagodljivih zaslonov, na katerih lahko urejate naloge, pripravljate nove zamisli in komunicirate s prijatelji.
Polnilna priklopna postaja
Polnilni dok za enostavno polnjenje sistema s 45W hitrim adapterjem.
Izboljšana zvočna izkušnja
Izboljšani zvočni sistem z dinamično razširitvijo nizkih tonov in podporo prostorskemu zvoku.
Hitri Wi-Fi 6E
Prva naprava Meta s polno podporo Wi-Fi 6E za hitrejšo prepustnost do 1,6 Gb/s.
Antene z dvojno pasovno širino
Naše najmanjše antene Wi-Fi dosegajo dvakrat večjo pasovno širino kot antena Quest 2.
Izboljšana predstavitev glasu v navidezni resničnosti
Meta Quest Pro ima izboljšan sistem treh mikrofonov za boljše odpravljanje hrupa.
Edinstveno privzeto domače okolje
Povabite prijatelje in družino v svoj virtualni osebni prostor z novim domačim okoljem, zasnovanim za Meta Quest Pro.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.