Vivotek FD9388-HTV, 5 milijonov pik, 30 sni/s, H.265, motorni zoom 2,8-12 mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120 dB, MicroSDXC, protivandal, IP66
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zunanja IP kamera, ločljivost 2560 × 1920 (5 Mpix) do 20 sni/s, H.265, 2,8-12 mm (90-30°), PoE, Smart IR, SNV, WDR 120 dB, defog, reža MicroSDXC, 3DNR, koridorski format, protivandal, zunanja (IP66), protivirusna
Teža 0,819 kg
Dimenzije 134 × 134 × 104 mm
Linija izdelkov
Serija VIVOTEK 88
Različica
Fiksna kupola
Okolje
Na prostem
Ločljivost megapikslov
5
Kot gledanja - vodoravno
30°~90°
Vodoravni zorni kot od
30
Kot gledanja od vodoravnega do
90
Dnevno/nočno delovanje
Da
Vgrajen osvetljevalec
Da, pametna IR LED 30 m
Video analitične funkcije
Zaznavanje zvoka, zaznavanje nedovoljenih posegov, zaznavanje video gibanja
Posebne značilnosti
3D zmanjševanje šuma, daljinsko ostrenje, daljinska povečava, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Vodoravna ločljivost [px]
2560
Vertikalna ločljivost
1920
Sn/s pri največji ločljivosti
30
Občutljivost v barvah
0,035
Občutljivost v črno-belem načinu
0
WDR
120 dB, strojna oprema
Čip za zaznavanje
1/2,7-PALČNI CMOS
Objektiv - goriščna razdalja
2,8 ~ 12
Vrsta objektiva
Motorzoom Varifocal
Nagibanje
Ne
Vrtenje
Ne
Optični zoom
Ne
Pomoč pri ostrenju
Da
Stiskanje videoposnetkov
H.264, H.265, MJPEG
Število tokov
3
Podpora ONVIF
Da
Notranji pomnilnik
Da, MicroSD/SDHC/SDXC
Pokritost IP
Da, IP66
Najvišja delovna temperatura
-60
Najnižja delovna temperatura
-30
Protivandal
Ne
Potrdilo za prevoz
Ne
Vgrajen mikrofon
Da
Izhod zvoka
Ne
Zvočni vhod
Ne
Vgrajen senzor PIR
Ne
Alarmni vhod
Ne
Alarmni izhod
Ne
Video izhod
Ne
Omrežni vmesnik
10/100 Mbit/s (RJ45)
Wi-Fi
Ne
Napajanje iz el. .
Ne
Poraba
12,95
Producent
VIVOTEK
Garancija
24 mesecev
Vsebina paketa
Vodnik za hitro namestitev; nalepka za orientacijo; vrečka za vijake
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.