VU UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)

simbolična fotografija

VU  UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)
VU  UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)
VU  UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)
VU  UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)
VU  UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)
številka artikla
AH98795174
OEM
VU+ UNO 4K SE T2
Proizvajalec
AB-COM
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

VU UNO 4K SE (1x MTSIF Dual DVB-T2)

Osupljive slike 4K UHD

Sprejemnik VU UNO 4K SE zagotavlja sliko ločljivosti UHD. Podpira standarda HDR10 in HLG.

Visoka zmogljivost

Dvojedrni procesor ARM s frekvenco 1,7 GHz zagotavlja visoko zmogljivost. Dopolnjujeta ga 2 GB DDR4 RAM in 4 GB bliskovnega pomnilnika eMMC.

2,4-palčni LCD-zaslon s funkcijo Mini TV

Sprejemnik je opremljen z 2,4-palčnim zaslonom LCD s funkcijo Mini TV.

Repozitorij

Možnost vstavljanja 2,5-palčnega trdega diska v odstranljiv predal na zadnji strani sprejemnika.

Povezljivost

VU UNO 4K SE ima en zamenljiv sprejemnik MTSIF Dual DVB-T2, en bralnik kartic in eno režo CI. Internetna povezljivost je mogoča prek gigabitnega etherneta ali adapterja wifi USB.

HDMI

Sprejemnik ima izhod HDMI 2.0 in priključek HDMI IN za priključitev zunanjih naprav.

USB

Na voljo sta dva priključka USB 3.0 za priključitev komponent USB.

Specifikacije:

  • 1x MTSIF Dual DVB-T2
  • 1 x bralnik kartic
  • 1 x CI reža
  • 2 x vhod/izhod HDMI 2.0
  • 1 x RS232 prek priključka RJ11
  • 2 x USB 3.0 (zadnja plošča)
  • 1 x gigabitna omrežna kartica
  • 1 x optični digitalni zvočni izhod S/PDIF
  • 1 x dvojedrni ARM V7, 2 GB RAM in 4 GB Flash
  • Možnost namestitve 2,5" SATA - HDD (odstranljiv)
  • Mediaplayer, vtičniki - Kodi, YouTube, CSFD, Samba, DLNA, Transkodiranje...
  • Medijski predvajalnik s široko podporo za zvočne in video formate
  • Aplikacije za iOS in Android
  • Preklapljanje programov pod 1 sekundo

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.