Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI

MARATON
- 2%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
Watch Fit 2 Active Pink HUAWEI
številka artikla
730021264
Proizvajalec
HUAWEI
Točke zvestobe: 6
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 7 kos, 14.5.2024 že pri vas

139,82 €

136,51 €

111,89 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 122,71 €
Na zalogi 7 kos, 14.5.2024 že pri vas

136,51 €

139,82 €

111,89 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

HUAWEI Watch Fit 2 Active Pink

Pametne ure z ozkimi okvirji

1,74-palčni zaslon AMOLED. Natančne informacije z enim samim gibom zapestja.

Klicanje brez uporabe rok in predvajanje glasbe

Mikrofon in zvočnik za priročno uporabo.

Spremljanje zdravja

Spremljajte srčni utrip, SpO2 in spanje ter preverite svoje zdravje.

Animirani fitnes trener

7 načinov vadbe za popolno vadbo.

Spremljanje zdravja žensk

Merite srčni utrip, temperaturo in dihanje za napovedovanje faz cikla.

Življenjska doba baterije

Baterija z enim polnjenjem zdrži do 10 dni.

Združljivost

Podpora za Android 6.0 , iOS 9.0 .

Vodoodporen

Vodoodpornost 5 ATM za varno uporabo.

Specifikacije

  • Diagonala: 1,74"
  • Ločljivost: 336 × 480 AMOLED
  • Natančnost zaslona: 336 PPI
  • Celozaslonski zaslon na dotik
  • Stranski gumbi
  • Material telesa: polimer
  • Bluetooth 5.2 (podpora BLE/BR)
  • Podpora za GPS
  • Mikrofon
  • Govornik
  • Senzorji: merilnik pospeška, žiroskop, geomagnetni senzor, optični senzor srčnega utripa
  • Baterija: Li-Pol 292 mAh
  • Brezžično polnjenje: do 72 minut
  • Dolžina traku: 130-210 mm
  • Material traku: silikon
  • Dimenzije ohišja: 46 × 33,5 × 10,8 mm
  • Teža: 26 g (brez traku)
  • Barva: Sakura Pink

Vsebina paketa

  • Oglejte si
  • Podstavek za polnjenje (vključno s kablom)
  • Kratek priročnik za začetek uporabe
  • Varnostne informacije
  • Garancijska kartica

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Pedometer
Sporočilo
Merilnik srčnega utripa
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.