WF C500W BREZŽIČNE SLUŠALKE SONY
98,28 €
82,94 €
67,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
WF C500W BREZŽIČNE SLUŠALKE SONY
EAN: 4548736130937
Opis
Majhne in lahke slušalke s popolnim zvokom. Ergonomska zasnova za udobno nošenje.
Funkcije
- Odličen zvok, ki ga želite
- Združljiv z glasovnim upravljanjem
- Enostavna uporaba gumbov
- Žepni kovček
- Stabilna in zanesljiva povezava Bluetooth
Specifikacije
- Zaprti, dinamični slušni pripomočki
- Zvočnik 5,8 mm
- neodimov magnet
- Frekvenčni odziv 20 do 20.000 Hz
- Frekvenca vzorčenja 44,1 kHz
- Nadzor glasnosti
- Vodoodpornost IPX4
- Tehnologija DSEE
- Različica Bluetooth 5.0
- Doseg 10 m
- Profil Bluetooth A2DP, AVRCP, HFP, HSP
- Čas polnjenja slušalk 2,5 h
- Trajanje baterije slušalk (predvajanje glasbe) Največ 10 h
- Trajanje baterije slušalk (komunikacija) Največ 5,0 h
- Čas polnjenja ohišja 3 h
- Teža slušalk 2x 5,4 g
- Teža ohišja 35 g
- Skupna teža 45,8 g
- Dimenzije (V × Š × G) 30,9 × 80,0 × 34,9 mm
- Barva bela
Vsebina paketa
Kabel USB tipa C
Uživajte v bolj naravni glasbi
Slušalke WF C500W ponujajo naraven zvok, ki ga lahko prilagodite svojim željam.
Ergonomska zasnova površine
Slušalke so oblikovane tako, da se popolnoma prilegajo in so udobne tudi med dolgotrajnim nošenjem.
Enostavna uporaba gumbov
Slušalke lahko preprosto upravljate z gumbi, ne da bi vam bilo treba vzeti telefon.
Stabilna in zanesljiva povezava Bluetooth
Slušalke zagotavljajo stabilno in zanesljivo povezavo Bluetooth, zato vam ni treba skrbeti za prekinitve.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.