Xiaomi Amazfit 2 STRATOS

MARATON
- 10%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
Xiaomi Amazfit 2 STRATOS
številka artikla
3967720
OEM
AMI681
Proizvajalec
Amazfit
Točke zvestobe: 8
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Amazfit 2 STRATOS: eleganten športni partner

Načrtovanje in gradnja:

Vrhunski materiali in eleganten dizajn v enem.

Izboljšana zasnova in odpornost na vodo 5ATM.

Ohišje iz polikarbonata, ojačano z ogljikovimi vlakni.

Polirani keramični okvir in potisniki iz nerjavnega jekla.

Zaslon je zaščiten s kaljenim steklom.

Velikost zamenljivega jermena 22 mm.

Zaslon in vzdržljivost:

1,34-palčni zaslon z ločljivostjo 320x300 slikovnih pik.

Upravljanje na dotik in stranski gumbi za lažje upravljanje.

Ob običajni uporabi zdrži 5 dni. Čas polnjenja 2 uri.

Zmogljivost in povezljivost:

Dvojedrni procesor s frekvenco 1,2 GHz.

512 MB pomnilnika RAM in 4 GB notranjega pomnilnika za glasbo.

Povezljivost z mobilnim telefonom prek povezave Bluetooth 4.0.

Obveščanje o dogodkih (SMS, klici itd.) neposredno na zaslonu ure.

Športne značilnosti:

Sledenje dnevnim dejavnostim, vključno z natančno lokacijo.

Podpora GPS in GLONASS za natančno sledenje.

Senzor srčnega utripa, merilnik pospeška, žiroskop in barometer.

Podrobno sledenje športnim dosežkom.

Parametri

Vrsta blaga
Teža
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Največji obseg zapestja
Povezava z mobilnim telefonom
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Kapaciteta baterije
Naprave
Namen
Prikaz časa
Vrsta baterije
Funkcija ure
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
Steklo
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Oblika številčnice
Vrsta povezave pasu
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Najmanjši obseg zapestja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.