Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Buds 3T Pro
EAN: 6934177749216
Prilagodljivi ANC
Zmanjšanje hrupa do 40 dB. Zahvaljujoč zmogljivemu procesorju ANC.
Preprečevanje šumov pri klicih
Jasni klici tudi v hrupnih prostorih zaradi 3 mikrofonov.
Načini ANC
Lahek, uravnotežen, globok in prilagodljiv način odpravljanja hrupa.
Dvojna preglednost
V prosojnem načinu lahko ohranite stik z okolico.
Dinamični pretvorniki
10 mm dinamični pretvornik z dvema magnetoma in membrano DLC.
Prostorski zvok
Zagotavlja pravo izkušnjo poslušanja.
Povezovanje dveh naprav
Možnost hkratne povezave z dvema napravama.
Podpora kodeka LHDC 4.0
Omogoča boljšo kakovost zvoka z več podrobnostmi.
Sledenje gibanju glave
Trden zvočni prostor, tudi ko se glava premika.
Odpornost na prah in vodo
Certificirana odpornost na prah in vodo IP55.
Udobno in varno za nošenje
Lahka zasnova tehta le 4,9 g.
Brezžično polnjenje
Združljiv s polnilniki s certifikatom Qi.
Tehnične specifikacije:
- Kapaciteta baterije: 38 mAh (slušalke), 480 mAh (polnilno ohišje)
- Največji čas predvajanja: približno 6 ur (ANC izklopljen)
- Skupna življenjska doba baterije (z ostrenjem za polnjenje): približno 24 ur (ANC izklopljen)
- Vrata za polnjenje: tip C (polnjenje prek kabla)
- Čas polnjenja: približno 70 min.
- Brezžična povezljivost: Bluetooth 5.2
- Doseg BT: 10 m
- Teža: 4,9 g (slušalka), 48 g (skupaj)
Vsebina paketa:
- Slušalke
- Ohišje za polnjenje
- Priročnik
- Kabel tipa C
- Vtiči
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.