Xiaomi Buds 3T Pro (črni)

- 58%

simbolična fotografija

Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
Xiaomi Buds 3T Pro (črni)
številka artikla
31239667
OEM
35080
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Buds 3T Pro

EAN: 6934177749216

Prilagodljivi ANC

Zmanjšanje hrupa do 40 dB. Zahvaljujoč zmogljivemu procesorju ANC.

Preprečevanje šumov pri klicih

Jasni klici tudi v hrupnih prostorih zaradi 3 mikrofonov.

Načini ANC

Lahek, uravnotežen, globok in prilagodljiv način odpravljanja hrupa.

Dvojna preglednost

V prosojnem načinu lahko ohranite stik z okolico.

Dinamični pretvorniki

10 mm dinamični pretvornik z dvema magnetoma in membrano DLC.

Prostorski zvok

Zagotavlja pravo izkušnjo poslušanja.

Povezovanje dveh naprav

Možnost hkratne povezave z dvema napravama.

Podpora kodeka LHDC 4.0

Omogoča boljšo kakovost zvoka z več podrobnostmi.

Sledenje gibanju glave

Trden zvočni prostor, tudi ko se glava premika.

Odpornost na prah in vodo

Certificirana odpornost na prah in vodo IP55.

Udobno in varno za nošenje

Lahka zasnova tehta le 4,9 g.

Brezžično polnjenje

Združljiv s polnilniki s certifikatom Qi.

Tehnične specifikacije:

  • Kapaciteta baterije: 38 mAh (slušalke), 480 mAh (polnilno ohišje)
  • Največji čas predvajanja: približno 6 ur (ANC izklopljen)
  • Skupna življenjska doba baterije (z ostrenjem za polnjenje): približno 24 ur (ANC izklopljen)
  • Vrata za polnjenje: tip C (polnjenje prek kabla)
  • Čas polnjenja: približno 70 min.
  • Brezžična povezljivost: Bluetooth 5.2
  • Doseg BT: 10 m
  • Teža: 4,9 g (slušalka), 48 g (skupaj)

Vsebina paketa:

  • Slušalke
  • Ohišje za polnjenje
  • Priročnik
  • Kabel tipa C
  • Vtiči

Parametri

Vrsta blaga
Platforma
Vrsta slušalk
Mikrofon
Povezljivost
Stopnja zaščite IP
Funkcija mikrofona
Zgradba
Zgradba mikrofona
Podprti kodeki
Bluetooth različica
Način polnjenja
Proizvajalci
Teža (g)
Življenjska doba ohišja (h)
Življenjska doba baterije (h)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.