Xiaomi Redmi Pad SE 8/256 GB zelena
216,23 €
177,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Redmi Pad SE Preprosto zabavno Zaslon: Velikost: 11-palčni zaslon FHD Ločljivost: 1920 x 1200, 207 ppi Hitrost osveževanja: do 90 Hz Svetlost: 400 nitov (tip) Certifikat TÜV Rheinland za nizko stopnjo modre svetlobe (rešitev Soware) Certifikat TÜV Rheinland Flicker Free (brez utripanja) Hitrost vzorčenja na dotik: 180 Hz Razmerje med zaslonom in telesom: 84,4 Kontrastno razmerje: 1500:1 Barvni obseg: 70 % NTSC Barvna globina: 8 bitov, 16,7 milijona barv Zmogljivost: Mobilna platforma Snapdragon® 680 4G Procesna tehnologija 6 nm Procesor: 8 jeder, do 2,4 GHz Grafični procesor: Qualcomm® Adreno™ Oblikovanje: Dimenzije: 255,53 mm x 167,08 mm x 7,36 mm Teža: 478 g Barva: grafitno siva, metino zelena, sivkasto vijolična Zasnova enovitega telesa iz aluminijeve zlitine Pomnilnik: LPDDR4X eMMC 5.1 RAM in ROM: 4 GB 128 GB / 6 GB 128 GB / 8 GB 128 GB Podpira razširljiv pomnilnik: do 1 TB Senzor: Virtualni senzor okoliške svetlobe | senzor pospeška | Hallov senzor Baterija in polnjenje: 8000 mAh (tip) Podpira 10W polnjenje USB tipa C Zadnja kamera: 8MP zadnja kamera f/2.0, velikost slikovnih pik 1,12 m Sprednja kamera: sprednja kamera 5 MP f/2,2, velikost slikovnih pik 1,12 m Snemanje videoposnetkov na zadnji strani: 1080P 1920x1080 30 posnetkov na sekundo. 720P 1280x720 30 sličic na sekundo Snemanje sprednjega videoposnetka: 1080P 1920x1080 30 sličic na sekundo. 720P 1280x720 30 sličic na sekundo Varnost: Odklenitev z obrazom z umetno inteligenco Povezljivost Wi-Fi: 2,4 GHz | 5 GHz Bluetooth 5.0 AAC / LDAC / LHDC Zvočni zvok: Štirje zvočniki, podpora za Dolby Atmos® Zvok visoke ločljivosti 3,5-milimetrski priključek Operacijski sistem: MIUI Pad 14, ki temelji na operacijskem sistemu Android 13 Vsebina paketa: Redmi Pad SE, napajalnik, kabel USB, garancijska kartica, uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.