Xiaomi Smart Band 7 NFC
66,90 €
54,84 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Smart Band 7 NFC Izboljšajte svojo zmogljivost Večji zaslon, boljši prikaz - Zaslon 1,62 AMOLED, 24 % večji od zaslona Mi Smart Band 6. - Nova zasnova uporabniškega vmesnika/uporabniškega vmesnika, podrobnejši prikaz informacij. - Čipovski nabor nove generacije, ki podpira bolj gladke animacije. Več športnih načinov - 120 načinov vadbe, vključno s tenisom, čolnarjenjem in drugimi profesionalnimi načini vadbe, ki beležijo vaš srčni utrip in porabljene kalorije. Profesionalna analiza vadbe - Vrednotenje VO2 Max, vadbene obremenitve, časa regeneracije in učinka vadbe. - Indeks zdravja vam omogoča pregledno spremljanje vaših dnevnih ciljev in dosežkov. Celodnevno spremljanje zdravja - Celodnevno spremljanje ravni SpO2, podpora opozorilom o nizki ravni SpO2. - Spremljanje kakovosti spanja. - Spremljanje ravni stresa in zdravja žensk. Brezstično plačevanje NFC* - Xiaomi Pay podpira kreditne kartice Mastercard in Visa ter kreditne kartice vodilnih bank. - Z dodajanjem kartic v denarnico na zapestnici boste lahko uživali v vseh prednostih in nagradah svojih fizičnih kartic kar na zapestju. Amazon Alexa** - Komunicirajte z Alexo in jo prosite za pomoč pri vsakodnevnih opravilih. Upravljajte naprave, ki ste jih povezali z njo. Zelo dolga življenjska doba baterije - Do 14 dni delovanja baterije pri običajni uporabi. Specifikacije: Teža: 13,5 g brez traku Vrsta zaslona: AMOLED Velikost zaslona: 1,62" Ločljivost: 192 x 490, 326 PPI Barvna globina: 16 bitov Svetlost zaslona: do 500 nitov POMNILNIK RAM: 8 MB PSRAM ROM: 8 MB Nor Flash 128 MB Nand Flash Vodoodpornost: 5 ATM Material traku: TPU Brezžična povezljivost: BT5.2 BLE Senzorji: 3-osni merilnik pospeška 3-osni žiroskopski senzorji; senzor PPG Baterija: LiPo, 180 mAh Čas pripravljenosti: 14 dni ob običajni uporabi Čas polnjenja: ? 2 uri Sistemske zahteve: Android 6.0, iOS 10 in novejši Podprta aplikacija: Mi Fitness Vsebina paketa: Xiaomi Smart Band 7 NFC x1; trak x1; uporabniški priročnik x1; polnilni kabel x1
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.