Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)

- 5%

simbolična fotografija

Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)
številka artikla
31239663
OEM
35784
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Watch S1 Active GL (vesoljsko črna)

EAN: 6934177755224

Opis izdelka

Za aktiven življenjski slog je potrebna ura, ki je v koraku z njim. Xiaomi Watch S1 Active GL je to.

Prikaz

1,43'' zaslon AMOLED HD ponuja visoko ločljivost in barvit prikaz številnih podrobnosti.

Načini za fitnes

117 načinov fitnesa in 19 profesionalnih načinov, vključno s HIIT in eliptično napravo.

Dvosmerni pasovni GPS

Hitro določanje položaja in natančno usmerjanje zaradi dvopasovne tehnologije GPS.

Spremljanje zdravja

Celodnevno spremljanje srčnega utripa, SpO2 in spanja.

Življenjska doba baterije

Ob običajni uporabi baterija zdrži 12 dni.

Številčniki

Na voljo je več kot 200 različnih slogov številčnic.

Telefonski klici Bluetooth

Na telefonske klice lahko odgovarjate s tapom na uri.

NFC in vgrajena Alexa

Podpora za brezstično plačevanje MasterCard in nadzor naprav IoT.

Tehnične specifikacije

  • Teža: 36,3 g (brez traku)
  • Odpornost na vodo: 5ATM
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Velikost zaslona: 1,43"
  • Ločljivost: 466 x 466 slikovnih pik
  • Dimenzije: 46,5 x 47,3 x 11 mm
  • Dolžina traku: 160-220 mm
  • Material traku: TPU/silikon
  • Povezljivost: Bluetooth 5.2, Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
  • Kapaciteta baterije: 470 mAh
  • Življenjska doba baterije: 12 dni pri običajni uporabi
  • Sistemske zahteve: Android 6.0 ali novejši, iOS 10.0 ali novejši

Vsebina paketa

  • Ura x 1
  • Pas x1
  • Polnilni kabel x1
  • Uporabniški priročnik x1

Parametri

Vrsta blaga
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Združljiv OS
Obvestila in sporočila
Sledenje lokacije in poti
V paketu
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.