Yealink SIP-T43U Telefon SIP, PoE, 3,7" 360x160 LCD, 21 linij, 2xUSB, GigE
111,20 €
106,87 €
87,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Telefon Yealink SIP-T43U SIP
EAN: 6938818304284
Visoka zmogljivost in prijaznost do uporabnika
Yealink SIP-T43U je eleganten vodstveni telefon z visoko zmogljivostjo in prijaznostjo do uporabnika. Bistveno izboljša izkušnjo klicev in učinkovitost dela.
Prikaz in oblikovanje
Telefon je opremljen s 3,7-palčnim črno-belim zaslonom LCD z ločljivostjo 360 x 160 pik. Privlačna oblika s kovinsko letvico daje telefonu sodoben videz.
Komunikacijske možnosti
Telefon ima 12 računov SIP in dva ethernetna priključka 1 Gbs s podporo PoE. Podpira do 3-smerno skupinsko konferenco.
Programirljivi gumbi
Yealink SIP-T43U ponuja 21 programabilnih gumbov, ki jim lahko dodelite različne funkcije. Telefon ima tudi barvno indikacijo s svetlečimi diodami.
Kakovost zvoka HD
Zaradi tehnologije Yealink Optima HD in kodeka Opus telefon zagotavlja kakovost zvoka HD in komunikacijo brez popačenj.
Vrata USB
Telefon je opremljen z dvema priključkoma USB, ki omogočata priključitev različnih dodatkov, kot so ključi Bluetooth in Wi-Fi, adapter za slušalke EHS40, slušalke USB ali diski USB.
Razširitveni modul Yealink EXP43
Telefon je združljiv z razširitvenim modulom Yealink EXP43, ki ga lahko preprosto priključite in samodejno preklopi na črno-beli način prikaza.
Napajanje PoE
Yealink SIP-T43U podpira napajanje PoE. Omrežna kartica ni vključena.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.