Yealink SIP-T46U Telefon SIP, PoE, 4,3" 480x272 LCD, 27 linij, 2xUSB, Gig
154,81 €
148,89 €
122,04 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yealink SIP-T46U - Zmogljiv telefon za sodobno poslovanje
Odkrijte novo serijo Yealink T4U
Telefon Yealink SIP-T46U je del nove serije T4U vodilnega ponudnika rešitev za poslovne komunikacije Yealink. Ta linija izboljšuje izkušnjo klicev in povečuje učinkovitost dela.
Zvok Ultra HD in hitra odzivnost
Telefon ponuja zvok Ultra HD in visoke hitrosti odzivanja. Vse to zaradi naprednih funkcij in dveh priključkov USB.
Elegantna zasnova in visoka funkcionalnost
Yealink SIP-T46U ima 4,3-palčni barvni zaslon LCD z osvetlitvijo. Telefon ima privlačno obliko s kovinskim trakom in 27 programirljivimi gumbi.
Zmogljiva strojna oprema
Telefon je opremljen s 16 računi SIP in dvema ethernetnima priključkoma 1 Gbs s podporo PoE.
Tehnologija akustičnega ščita
Serija Yealink T4U zagotavlja komunikacijo brez odvračanja pozornosti s tehnologijo akustičnega ščita.
Kakovost zvoka HD
Telefon zagotavlja kakovost zvoka HD in komunikacijo brez popačenj, saj uporablja zvočno tehnologijo Yealink Optima HD in kodek Opus.
Dva priključka USB
Modeli T4U imajo dva vhoda USB za priključitev ključev Bluetooth in Wi-Fi, adapterja za slušalke EHS40, slušalk USB ali pogona USB.
Razširitveni modul Yealink EXP43
Telefon lahko preprosto razširite z modulom Yealink EXP43, ki se prilagodi zaslonu telefona in preklopi na barvni prikaz.
Podpora za napajanje PoE
Yealink SIP-T46U podpira napajanje PoE, zato v paketu ne boste našli napajalnika.
Specifikacije izdelka:
- EAN: 6938818304314
- 4,3-palčni zaslon LCD
- Ločljivost: 480 x 272 slikovnih pik
- 16 računov SIP
- 2x 1 Gbs Ethernet vrata
- Podpora PoE
- 27 programabilnih gumbov
- 2x vrata USB
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.