Yeelight senzor gibanja A20-črna, 2700K (topla bela)
15,97 €
13,80 €
11,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yeelight LED luč za omaro A20 - črna
EAN: 6924922209584
Opis izdelka
Ali ne potrebujete luči, da bi v temi lažje našli stvari? Yeelight LED luč za omaro A20 je tu za vas.
Samodejna razsvetljava
Ta izjemno tanka luč s senzorjem gibanja se samodejno vklopi, ko zazna vašo prisotnost. Zagotavlja prijetno osvetlitev z barvno temperaturo 2700 K in nastavljivo svetlostjo.
Enostavna namestitev
Brezžično napravo je enostavno namestiti. Na voljo je v treh velikostih in dveh barvah - zagotovo boste našli pravo različico za vas.
Varčevanje z energijo
Inteligentni senzor zaznava okoliške razmere. Če je v prostoru temno, se luč prižge, ko zazna vašo prisotnost. Če je prostor svetel, se luč ne bo prižgala, s čimer boste prihranili električno energijo.
Nastavljiva svetlost
Svetlost svetlobe lahko prilagodite - tako jo lahko prilagodite svojim potrebam, pričakovanjem ali navadam.
Sodobno oblikovanje
Širina svetlobe je le 0,9 cm. Visokokakovostna kovinska obdelava daje napravi sodoben, industrijski značaj.
Dolg čas delovanja
Vsaka različica luči za omare je opremljena z vzdržljivo baterijo za ponovno polnjenje, ki zagotavlja presenetljivo dolg čas delovanja. Z enim polnjenjem zdrži približno 4-6 mesecev!
Tehnični parametri
- Material: aluminij plastika
- Dimenzije: 200x40x9 mm
- Teža: 90 g
- Nazivna moč: 1,2 W
- Napetost: 5V DC 0,5A
- Napajanje v stanju pripravljenosti: 0,2 mA
- Kapaciteta baterije: 1100 mAh
- Čas delovanja: >5h v načinu ON
- Življenjska doba baterije: 300 ciklov, 80 % zmogljivosti
- Barvna temperatura: 2700K
- Svetlost: 45 lm, nastavljiva
- CRI: Ra80
- Certifikat IP: IP20
- Vhod: DC 5V/1A
- Vmesnik za polnjenje: USB-C
- Delovna temperatura okolja: -10 °C-40 °C
- Delovna vlažnost okolja: 0-85 % RH
- Temperatura zunanje površine svetilke: <45 °C (plastika)/55 °C (kovina)
- Senzorski moduli: infrardeči senzor, svetlobni senzor
- Območje zaznavanja: 0-4 m pri 30°, 0-2 m pri 120°
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.