Yeelight senzor gibanja A40-srebrna, 2700K (topla bela)
22,48 €
19,68 €
16,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Yeelight LED luč za omaro A40-srebrna
Domov
Yeelight LED luč za omaro je luč, s katero boste po temi lažje našli stvari.
Samodejni vklop
Luč se samodejno vklopi, ko zazna vašo prisotnost.
Enostavna namestitev
To brezžično napravo je enostavno namestiti, na voljo pa je v 3 velikostih in 2 barvah.
Senzor gibanja
Luč ima vgrajen natančen senzor gibanja z območjem delovanja do 4 m spredaj in do 2 m na obeh straneh pod največjim kotom 120°.
Varčevanje z energijo
Naprava je opremljena s pametnim senzorjem, občutljivim na svetlobo, ki zaznava okoliške razmere in varčuje z električno energijo.
Nastavljiva svetlost
Svetilka proizvaja prijetno toplo svetlobo z barvno temperaturo 2700 K in nastavljivo svetlostjo.
Sodobno oblikovanje
Visokokakovostna kovinska obdelava daje napravi sodoben, industrijski značaj.
Enostavna montaža
Namestitev je izjemno preprosta in traja le nekaj trenutkov.
Dolg čas delovanja
Vsaka različica luči za omare je opremljena z vzdržljivo baterijo za ponovno polnjenje, ki zagotavlja presenetljivo dolg čas delovanja.
Tehnični parametri:
- Material: aluminij plastika
- Dimenzije: 400x40x9 mm
- Teža: 155 g
- Nazivna moč: 2,4 W
- Napetost: 5V DC 0,5A
- Poraba v stanju pripravljenosti: 0,2 mA
- Kapaciteta baterije: 1500 mAh
- Čas delovanja: >5h v načinu ON
- Življenjska doba baterije: 300 ciklov, 80 % zmogljivosti
- Barvna temperatura: 2700K
- Svetlost: 90lm, nastavljiva
- CRI: Ra80
- Certifikat IP: IP20
- Vhod: DC 5V/1A
- Vmesnik za polnjenje: USB-C
- Delovna temperatura okolja: -10 °C-40 °C
- Delovna vlažnost okolja: 0-85 % RH
- Temperatura zunanje površine svetilke: <45 °C (plastika)/55 °C (kovina)
- Senzorski moduli: infrardeči senzor, svetlobni senzor
- Območje zaznavanja: 0-4 m pri 30°, 0-2 m pri 120°
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.