Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)

- 12%

simbolična fotografija

Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)
Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)
Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)
Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)
Yeelight senzor gibanja A60-črna, 2700K (topla bela)
številka artikla
31073051
OEM
Y00482
Proizvajalec
Yeelight
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v petek že pri vas

26,12 €

22,90 €

18,77 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 22,08 €
Na zalogi > 20 kos, v petek že pri vas

22,90 €

26,12 €

18,77 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Yeelight LED luč za omaro A60-črna

EAN: 6924922209546

Domov

Izjemno tanka notranja svetilka LED s senzorjem gibanja.

Oblikovanje

Sodoben kovinski videz in debelina le 9 mm.

Namestitev

Enostavna namestitev brez vrtanja zaradi magnetnih nosilcev.

Funkcije

Samodejni vklop s senzorjem gibanja v primeru pomanjkanja svetlobe.

Ročni način osvetlitve za prilagodljivo uporabo.

Baterije

Akumulatorska baterija 1000 mAh za dolgotrajno delovanje.

Polnjenje prek USB-C za lažje rokovanje.

Zaščita

Certifikat IP20 za zaščito pred prahom.

Svetloba

Toplo bela barva svetlobe (2700K) za prijetno osvetlitev.

Tehnični parametri

  • Material: aluminij plastika
  • Dimenzije: 600x40x9 mm
  • Teža: 230 g
  • Nazivna moč: 2,4 W
  • Napetost: 5V DC 0,5A
  • Poraba v stanju pripravljenosti: 0,2 mA
  • Kapaciteta baterije: 2000 mAh
  • Čas delovanja: >5h v načinu ON
  • Življenjska doba baterije: 300 ciklov, 80 % zmogljivosti
  • Barvna temperatura: 2700K
  • Svetlost: 90lm, nastavljiva
  • CRI: Ra80
  • Certifikat IP: IP20
  • Vhod: DC 5V/1A
  • Vmesnik za polnjenje: USB-C
  • Delovna temperatura okolja: -10 °C-40 °C
  • Delovna vlažnost okolja: 0-85 % RH
  • Zunanja površinska temperatura svetilke: 45 °C (plastika)/55 °C (kovina)
  • Senzorski moduli: infrardeči senzor, svetlobni senzor
  • Območje zaznavanja: 0-4 m pri 30°, 0-2 m pri 120°

Parametri

Vrsta blaga
Funkcija
Napajanje
Izdelki
Barva svetlobe
Svetlobni tok (lm)
Kategorija svetila
Svetlobni vir
Barva telesa svetila
Vrsta zaščite
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.