Zalmanov procesorski hladilnik CNPS9X Optima 100mm ventilator PWM, 3x toplotna cev, univerzalna vtičnica
28,32 €
23,21 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ZALMAN CNPS9X OPTIMA Hladilnik, za CPU, za Intel in AMD, vtičnica 1150, 1151, 1155, 1156, 775, AM4, AM3( ), FM2( ), 120 mm ventilator z belim LED, toplotna cev, PWM, višina 156 mm Hladilnik je opremljen s 120 mm velikim ventilatorjem z upravljanjem PWM in belo osvetlitvijo ter štirimi toplotnimi cevmi. Za priključitev se uporablja 4-pinski priključek PWM. Priložena je popolna dodatna oprema in pasta za prenos toplote. Osnovne specifikacije Oznaka hladilnika: za CPU Vtičnica: Intel: 1150/ 1151/ 1155/ 1156/ 775 AMD: AM4/ AM3 / AM3/ FM2/ FM2 Hitrost ventilatorja: 600-1500 vrtljajev na minuto Raven hrupa: največ 26 dB Pretok zraka: največ 60,98 CFM Dimenzije: 156 x 123 x 72 mm Teža: 594 g Proizvajalec. Specifikacija tipa: . Hlajenje Vrsta hlajenja: aktivno Število ventilatorjev: 1 Toplotna cev: da Vrsta ležišča: strelka Upravljanje PWM: da Največja raven hrupa (dBA): 26 Velikost ventilatorja (mm): 120 Oznaka hladilnika: za CPU Hladilnik za Intelovo vtičnico 775: da Hladilnik za Intelove vtičnice 115x: da Hladilnik za Intelovo vtičnico 1366: ne Hladilnik za vtičnico Intel 2011: ne Hladilnik za vtičnico AMD AM2/AM3: da Hladilnik za vtičnico AMD FM1/FM2: da Hladilnik za vtičnico AMD AM4: da Hladilnik za Intelovo vtičnico 2066: ne Hladilnik za vtičnico AMD TR4: ne Hladilnik za Intelovo vtičnico 1200: ne Garancija Dolžina garancije ID (meseci): 24 Dolžina garancije (v mesecih): 24 Fizične značilnosti Barva: črna - srebrna Dimenzije: 156 x 123 x 72 mm Teža (g): 594 Kategorija teže: lahka - do 2 kg Druga oprema in funkcije Barva osvetlitve ozadja: bela
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.