NOCTUA NH-U9S chromax.black - CPU hladilnik
95,45 €
78,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NOCTUA NH-U9S chromax.black - CPU hladilnik
Predstavitev izdelka
NOCTUA NH-U9S chromax.black je zmogljiv procesorski hladilnik. Spada v prestižno serijo NH-U9, ki jo cenijo svetovni strokovnjaki.
Oblikovanje in gradnja
Hladilnik je klasične velikosti 9 cm. Opremljen je s 5 toplotnimi cevmi za učinkovito hlajenje. Poleg tega je njegova združljivost izboljšana v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Ventilator
Hladilnik je opremljen z ventilatorjem NF-A9. Podpira samodejni nadzor hitrosti prek sistema PWM. Za še boljšo zmogljivost lahko namestite drugi ventilator.
Specifikacije
- Združljivost: Intel LGA2011-0 in LGA2011-3 (Square ILM), LGA1156, LGA1155, LGA1150, LGA1200, LGA 1700 AMD AM2, AM2 , AM3, AM3 , FM1, FM2, FM2 (potrebna podloga)
- Dimenzije (brez ventilatorja) (VxŠxG): 125x95x68 mm
- Dimenzije (z ventilatorjem) (VxŠxG): 125x95x95 mm
- Teža (brez ventilatorja): 524 g
- Teža (z ventilatorjem): 618 g
- Material: baker - osnova in toplotna cev, aluminij - hladilna rebra, spajkani spoji in niklanje.
- Velikost ventilatorja: 92x92x25 mm
Specifikacije ventilatorja
- Model: Noctua NF-A9 PWM
- Dimenzije: 92x92x25 mm
- Priključek: 4 pin PWM
- Shranjevanje: SSO2
- Geometrija rezila: serije A s pospeševalnimi kanali
- Hitrost vrtenja ( /- 10 %): 2000 vrtljajev na minuto
- Število vrtljajev z L.N.A. ( /- 10 %): 1550 vrtljajev na minuto
- Najmanjša hitrost (PWM, /- 20 %): 400 vrt/min
- Akustični hrup: 22,8 dB(A)
- Akustični hrup z L.N.A.: 16,3 dB(A)
- Pretok zraka: 78,9 m3/h
- Zračni pretok z napravo L.N.A.: 62,6 m3/h
Vsebina paketa
Paket vključuje hladilnik NH-U9S, ventilator NF-A9 PWM, nizkošumni adapter (L.N.A.), visokokakovostno maso za prenos toplote NT-H1 in komplet za namestitev SecuFirm2™.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.