Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč

simbolična fotografija

Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
Žični kompaktni krmilnik Nacon za PlayStation 4 - rdeč
številka artikla
31076119
OEM
ps4hwnaconwccred
Proizvajalec
Nacon
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Nacon Compact Controller - rdeča različica

Žični kompaktni krmilnik za PlayStation4, združljiv z osebnim računalnikom*.

Naconov žični kompaktni krmilnik ponuja impresiven nabor funkcij, kot so ploščica na dotik, priključek za slušalke z mikrofonom in par vibracijskih motorjev. Zaradi ergonomske zasnove je krmilnik udoben za držanje za igralce vseh starosti, tudi med večurnimi igralnimi seansami.

  • Dva vibracijska motorja.
  • Indikator stanja predvajalnika LED**.
  • Plošča na dotik.
  • 3,5-milimetrski priključek za slušalke z mikrofonom.
  • Površina iz "mehkega" materiala na dotik za udoben oprijem tudi med dolgotrajnim igranjem.
  • Združljiv z osebnim računalnikom (samo tehnologija XInput)*.
  • Dolžina kabla: približno 3 m.
  • * Združljivost z osebnimi računalniki ni preizkušena ali podprta s strani družbe Sony Interactive Entertainment Europe.

    ** Svetloba LED ni namenjena za uporabo s kamero PlayStation Camera.

    Opomba: Svetlobna črta, senzor gibanja in vgrajeni zvočnik niso na voljo.

    Specifikacije izdelka:

    Proizvajalec: Bigben Interactive

    Distributer: HYPE

    Kategorija: igralni krmilnik

    Platforma: PS4/PC

    Lokalizacija: v angleščini

    Priporočena cena: 999 CZK

    EAN: 3499550360714 (rdeča različica)

    Parametri

    Vrsta blaga
    Vrsta dodatne opreme
    Za napravo
    Proizvajalci

    Svetovanje

    Najpogostejša vprašanja

    Ali je možen osebni prevzem blaga?

    Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

    Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

    Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

    Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

    Da, kurirju lahko plačate s kartico.

    Ali se moram ob nakupu registrirati?

    Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

    Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

    Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

    Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

    Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

    Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

    Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

    Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

    Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

    Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

    Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

    Kaj so točke zvestobe?

    Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

    Kje si lahko ogledam svoje račune?

    Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

    Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

    Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

    O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

    Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

    Svetovalka
    pri izbiri
    Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
    Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
    Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
    Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

    Stranke nas hvalijo

    90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.