ADATA Flash disk 128 GB UV128, USB 3.1 Dash Drive (R:90/W:40 MB/s) črno/modra
15,01 €
12,30 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA Flash Disk 128GB UV128
Model: ADATA Flash Disk 128GB UV128
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta: 128 GB
- Barva: črna/modra
- Dimenzije: 60 x 20 x 9 mm
- Teža: 10 g
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
Sistemske zahteve
- Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 ali novejši
- Mac OSX 10.5 ali novejši
- Jedro Linuxa 2.6 ali novejše
Garancija
Za izdelek UV128, kupljen od 1. januarja 2019 dalje, velja 5-letno jamstvo.
Moč in zmogljivost
Zaradi razlik v platformah in aplikacijskih orodjih se lahko zmogljivost razlikuje. Del navedene zmogljivosti pomnilniške naprave Flash se uporablja za formatiranje in druge funkcije, zato ni na voljo za shranjevanje podatkov.
Oblikovanje in uporaba
Bliskovni disk ADATA DashDrive UV128 je odporen na praske in umazanijo. Drsni priključek omogoča hitro uporabo in zaščito pred izgubo pokrovčka.
Praktično oblikovanje
Izvlečni priključek USB lahko enostavno upravljate s potegom palca. Kompaktna velikost omogoča priročno priključitev na vrata USB.
Enostavna uporaba
Bliskovni disk ADATA DashDrive UV128 uporablja vmesnik USB 3.0. Zahvaljujoč tehnologiji Plug and Play ni potrebno zunanje napajanje ali zapletena namestitev gonilnikov.
Ključne lastnosti
ADATA DashDrive UV128 ponuja veliko zmogljivost 128 GB. Barvna shema v tem primeru je črna in modra.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.