ADATA Flash disk 64 GB C906, USB 2.0 Classic, črn
13,57 €
11,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA Flash Disk 64GB C906
Urbani slog in izjemen dizajn
Novi bliskovni disk USB 2.0 ADATA Classic Series odlikuje minimalističen slog s pridihom urbanizma. Njegova črna zasnova odraža bistvo sodobnega oblikovanja.
Kompaktno in praktično
ADATA C906 je zelo kompaktna pomnilniška naprava USB, ki omogoča enostavno prenašanje vseh vaših podatkov. Tehta le 9 gramov in je dolga le 5,8 cm.
Eleganten videz
Telefon C906 ima zaobljene robove in sijajno površino, ki mu dajejo glamurozen videz. Pokrov priključka se zaskoči na zadnji del naprave, da ga ne bi izgubili.
Dragocena programska oprema
- OStoGO vam pomaga pretvoriti namestitveni DVD Microsoft Windows 7 v prenosno pomnilniško napravo.
- UFDtoGo je zmogljivo orodje, ki sinhronizira vaše podatke, e-pošto in priljubljene.
- Norton Internet Security 2011 (60-dnevni preizkusni program) varuje vaše podatke pred virusi in drugimi zlonamernimi procesi.
Če izdelek ADATA registrirate prek spleta, je ta zaščita brezplačna.
Specifikacije
- Dimenzije: 58 x 17,6 x 10,4 mm (D x Š x V)
- Teža: 9 g
- Vmesnik: USB 2.0, združljiv z USB 1.1
- Sistemske zahteve:Windows 98/98SE/ME/2000/XP/Vista™/7 ali višje, Mac OS 9.0 ali višje, Linux™ jedro 2.4 ali višje
Od 1. januarja 2019 se garancijsko obdobje za model C906 spremeni na 5 let; garancijsko obdobje za modele C906, kupljene pred 31. decembrom 2018 (vključno), ostaja nespremenjeno.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.