Ajax StarterKit črne barve
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax StarterKit Black (7563)
Strokovna zaščita življenja in premoženja
Ajax StarterKit je jedro vašega varnostnega sistema. Varuje vas pred vlomom, požarom in poplavo.
Neposredna konkurenca sistemoma Jablotron in Paradox
Komplet Ajax StarterKit je s svojo sodobno zasnovo in dostopno ceno najboljši brezžični alarm na trgu.
Inteligentna nadzorna plošča Ajax Hub
Vozlišče Ajax Hub komunicira z drugimi komponentami sistema s protokolom Jaweller. Vse komponente imajo stopnjo varnosti 2 v skladu s standardom EN 50131.
Celoten paket
- 1x Ajax Hub - inteligentna nadzorna plošča
- 1x Ajax SpaceControl - nadzorni ključ z gumbom za paniko
- 1x Ajax DoorProtect - brezžični detektor vrat in oken
- 1x Ajax MotionProtect - brezžični detektor gibanja PIR
Protokol draguljarja
Protokol omogoča povezavo komponent s središčem Ajax na razdalji do 2.000 m. Naprave uravnavajo moč radijskega signala, kar podaljša življenjsko dobo baterije do 7 let.
Ajax Cloud
Digitalni ekosistem Ajax razširja zmogljivosti naprave. Prenos alarmnega sporočila iz vozlišča Ajax do strežnika in uporabnika traja le nekaj milisekund.
Namestitev z nosilcem SmartBracket
Namestitev komponent Ajax je hitra in enostavna zaradi edinstvenega nosilca SmartBracket. Komponente so dobavljene s predhodno nameščenimi baterijami.
Pametna aplikacija Ajax
Pametna aplikacija Ajax omogoča hiter in intuitiven nadzor ter konfiguracijo sistema. Ponuja takojšnja obvestila, preverjanje videoposnetkov s kamerami IP, oddaljeno testiranje in konfiguracijo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.