Ohišje Cooler Master HAF 700, ATX, brez napajalnika, prozorna stranica, siva
340,16 €
337,85 €
276,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ohišje Cooler Master HAF 700
EAN: 4719512127469
Barva: Titanium Grey
Tip: ATX, brez napajalnika
Bočna stena: prozorna
Opis
Želite največjo zmogljivost in učinkovitost? HAF 700 je pripravljen.
Gradi na zapuščini legendarne serije HAF podjetja Cooler Master.
Zasnovan je za najboljšo možno toplotno učinkovitost.
Podpira do petnajst 120-milimetrskih ventilatorjev ter dva 360- in 480-milimetrska radiatorja.
HAF 700 je opremljen s sistemom za enostavno montažo brez orodja.
ARGB Gen 2 omogoča popolno prilagajanje osvetlitve.
Tehnične specifikacije
Zunanjost: jeklo, plastika
Stranska plošča: kaljeno steklo, jeklo, plastika
Dimenzije: 556 x 279 x 540 mm (ohišje), 666 x 291 x 626 mm (z izboklinami)
Podpora za matično ploščo: SSI-CEB, SSI-EEB, SSI-EEB, Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, E-ATX, SSI-CEB.
Število razširitvenih rež: 8
Število mest za pogone: 9 (3,5" / 2,5" Combo)
I/O plošča: 1 x USB 3.2 gen 2 tipa C, 4 x USB 3.2 gen 1 (3.0), 1 x 3,5-milimetrski 4-polni avdio vtič, 1 x 3,5-milimetrski mikrofonski vtič
Vnaprej nameščeni ventilatorji: 2x SickleFlow 200 ARGB PWM (spredaj), 2x SickleFlow 120 ARGB PWM (zadaj), 1x SickleFlow 120 ARGB PWM (spodaj)
Podpora za dodatne ventilatorje: do 2 x 200 mm, 3 x 140 mm, 6 x 120 mm (zgoraj), do 2 x 200 mm (spredaj), do 2 x 120 mm (zadaj), do 3 x 120 / 3 x 140 mm (spodaj), do 4 x 120 / 3 x 140 mm (ob strani)
Podpora za radiatorje: do 2x 360 mm / 1x 420 mm (zgoraj), do 240 mm (zadaj), do 420/360 mm (spodaj), do 480/420/360 mm (ob strani)
Največje dimenzije: procesorski hladilnik: 166 mm, napajalnik: 200 mm, grafična kartica: 490 mm
Prostor za napeljavo: za pladnjem MB - 90 ~ 101 mm
Dodatna oprema v paketu: 1x vrtljiv nosilec za radiator, 1x krmilnik LED A1 (ARGB Gen2), 1x vozlišče ARGB/PWM
Filtri za prah: spodaj, na desni strani
Podpora za napajalnik: nižji, ATX
Garancija: 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.