Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT

simbolična fotografija

Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
Amazfit GTS 4 mini roza AMAZFIT
številka artikla
730021647
Proizvajalec
AMAZFIT
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit GTS 4 mini Flamingo Pink

EAN: 6972596105183

Opis

Amazfit GTS 4 mini Flamingo Pink je pametna ura z GPS. Z izjemno tanko in lahko kovinsko zasnovo, ki ne sklepa kompromisov glede kompaktnosti, sloga, udobja in trdnosti.

Prikaz

Velik 1,65-palčni zaslon omogoča poglobljeno vizualno izkušnjo. Zaslon je AMOLED z ločljivostjo 336×384 in ločljivostjo 309 ppi.

Baterije

Večja baterija s kapaciteto 270 mAh zagotavlja dovolj energije za 15 dni delovanja brez polnjenja (ob običajni uporabi).

Športni načini

Z veliko izbiro več kot 120 športnih načinov, samodejnim prepoznavanjem 7 športov.

Postavitev

Podpora petim satelitskim sistemom za določanje položaja in uporaba tehnologije krožno polariziranih anten za izboljšanje zmogljivosti in natančnosti določanja položaja.

Zdravstvene funkcije

Vgrajen je najnovejši biometrični senzor BioTracker 3.0 PPG (podpora kisika v krvi, 2PD 1LED), ki zagotavlja številne zdravstvene funkcije in zdravstvene opomnike.

Operacijski sistem

Z integracijo Amazon Alexa ter zmogljivim in lahkim operacijskim sistemom Zepp OS s podporo za mini aplikacije.

Povezovanje

Povezljivost Bluetooth 5.2 BLE. Podpora za mikrofon.

Material

Material ohišja aluminijeva zlitina plastika. 1 gumb (aluminijeva zlitina). Vodoodpornost ATM 5. Material traku: silikon.

Senzorji

Biometrični senzor: Health BioTracker 3.0 PPG (podpira kisik v krvi, 2PD 1LED). Senzor pospeška gibanja. Geomagnetni senzor. Senzor okoliške svetlobe.

Vsebina paketa

  • Pametna ura (vključno s standardnim trakom)
  • Magnetni polnilni kabel
  • Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Pedometer
Sporočilo
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.