Watch GT 3 Frosty White HUAWEI

- 16%

simbolična fotografija

Watch GT 3 Frosty White HUAWEI
Watch GT 3 Frosty White HUAWEI
Watch GT 3 Frosty White HUAWEI
Watch GT 3 Frosty White HUAWEI
Watch GT 3 Frosty White HUAWEI
številka artikla
730020027
Proizvajalec
HUAWEI
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 9.5.2024 že pri vas

230,62 €

194,07 €

159,07 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 177,02 €
Na zalogi 20 kos, 9.5.2024 že pri vas

194,07 €

230,62 €

159,07 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

HUAWEI Watch GT 3 Frosty White

Načrtovanje in gradnja

Elegantna pametna ura z okroglim obrazom in zaslonom z diagonalo 1,32 palca.

Telo ure je izdelano iz nerjavečega jekla v zlati barvi.

Eleganten bel pas je izdelan iz usnja.

Vzdržljivost in povezljivost

Ura omogoča 7 dni običajne uporabe z enim polnjenjem.

Povezljivost zagotavlja Bluetooth.

Podpirajo brezžično polnjenje.

Funkcije in lastnosti

Ura je združljiva z operacijskima sistemoma Android in iOS.

Zagotavljajo obvestila iz telefona (e-pošta, klic, SMS, družbena omrežja).

Imajo upravljalnike za telefon.

Opremljeni so s pospeškometrom, žiroskopom, barometrom in drugimi senzorji.

Omogočajo spremljanje spanja, srčnega utripa, razdalje, tempa in še več.

Podpirajo več kot 100 načinov vadbe (tek, hoja, plavanje, kolesarjenje, fitnes, pohodništvo, smučanje, joga).

Tehnični parametri

  • Teža: 35 g
  • Diagonala zaslona: 1,32"
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Barva karoserije: Zlata
  • Material telesa: Material: nerjaveče jeklo
  • Barva traku: Bela
  • Material traku: Usnje
  • Povezljivost: Bluetooth
  • Vodoodpornost: 50 m (5 ATM)

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Pedometer
Možnost telefoniranja
Sporočilo
Merilnik srčnega utripa
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.