APPLE 10, 9" iPad (10. generacija) Wi-Fi Cellular 64GB - srebrn
715,10 €
689,67 €
565,30 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 10,9-palčni iPad (10. generacija) Wi-Fi Cellular 64GB - srebrn
Uspešnost in učinkovitost
Čip A14 Bionic zagotavlja visoko zmogljivost in gladko delovanje.
Baterija z zmogljivostjo 28,6 Wh omogoča celodnevno večopravilnost.
Zvok in slika
Tablični računalnik ima 10,9-palčni zaslon Liquid Retina za izjemno vizualno izkušnjo.
Dva vgrajena mikrofona in stereo zvočniki omogočajo snemanje zvočnih posnetkov in podcastov.
Fotoaparat
S širokokotno zadnjo kamero 12 MP lahko zajemate dragocene trenutke, skenirate dokumente in snemate videoposnetke v ločljivosti do 4K.
Sprednja 12 MP ultra širokokotna kamera zagotavlja visoko kakovost za klice FaceTime in videokonference.
Pisanje in nadzor
Magična tipkovnica Magic Keyboard Folio (naprodaj ločeno) omogoča intuitivno tipkanje in enostavno upravljanje.
Povezljivost
Wi-Fi 6 802.11ax in vrata USB-C zagotavljajo hitro povezljivost z internetom in zunanjimi napravami.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 10,9"
- Ločljivost zaslona: 2360 × 1640
- Procesor: Apple A14 Bionic
- Kapaciteta pomnilnika Flash: 64 GB
- Akcelerometer (G-senzor) in žiroskop: da
- Wi-Fi, Bluetooth, 3G, 4G/LTE, 5G: da
- Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM
- GPS in vgrajeni mikrofon: da
- Običajna življenjska doba baterije: 10 ur.
- Operacijski sistem: iPadOS
- Dimenzije (širina x višina x globina): 179,5 mm x 248,6 mm x 7 mm
- Teža: 481 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.