Apple iPad Air 5 10, 9'' Wi-Fi Cellular 64 GB - Vijolična
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Apple iPad Air 5 10,9'' Wi-Fi Cellular 64 GB - Vijolična
EAN: 194252834701
Predstavljamo spletno stran
To je vrhunska tablična naprava podjetja Apple.
Je del serije iPad Air 5. generacije.
Oblikovanje in prikaz
Tablični računalnik ima trpežno kovinsko zasnovo.
Zaslon je 10,9-palčni Liquid Retina z ločljivostjo 2360 × 1640 slikovnih pik.
Zaslon ima tehnologijo True Tone in širok barvni razpon P3.
Zaslon je opremljen z antirefleksnim premazom.
Zmogljivost in shranjevanje
Tablični računalnik poganja zmogljiv čip Apple M1.
Čip ima 8-jedrni procesor, 8-jedrni grafični procesor in 16-jedrni nevronski procesor.
Zmogljivost shranjevanja je 64 GB.
Fotoaparati
Tablični računalnik ima 12 MP ultraširokokotno zadnjo kamero.
Ima tudi kamero FaceTime HD z ločljivostjo 12 MP za videoklice.
Avdio in varnost
Tablični računalnik je opremljen s stereo zvočniki in dvema mikrofonoma.
Senzor Touch ID je vgrajen v zgornji gumb.
Povezljivost
Tablični računalnik ima vrata USB-C ter brezžični tehnologiji Wi-Fi 6 in Bluetooth 5.0.
Operacijski sistem
Tablični računalnik uporablja operacijski sistem iPadOS 15.
Specifikacije
- Zaslon: 10,9", 2360 × 1640, Liquid Retina (IPS)
- Procesor: osemjedrni, Apple M1
- Pomnilnik: 64 GB
- Kamera: 12 Mpx (spredaj in zadaj)
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: Da:
- GPS: Da
- Vrata USB: USB tipa C
- Operacijski sistem: iPadOS
- Dimenzije: 17,9 cm x 24,8 cm x 0,6 cm
- Teža: 0,5 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.