ASRock MB Sc AM4 A520M-ITX/AC, AMD A520, 2xDDR4, HDMI, DP
116,35 €
95,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASRock MB Sc AM4 A520M-ITX/AC
EAN: 4710483932045
Splošni opis
Ta matična plošča podpira procesorje AMD AM4 tretje in četrte generacije Ryzen™. Ponuja podporo za DDR4 4733 (OC) in PCIe 3.0 x16. Na voljo sta tudi 7.1 CH HD Audio in gigabitni LAN.
Tehnične specifikacije
Matična plošča je opremljena z edinstvenimi funkcijami ASRock Super Alloy. Ima 60A dušilko in 50A dr.MOS. Plošča ima tudi Intel 802.11ac WiFi in ASRock Full Spike Protection.
CPU
Matična plošča podpira procesorje AMD Ryzen™ tretje generacije AM4 in prihodnje procesorje AMD Ryzen™ (procesorji serij 3000 in 4000). Ni združljiva s procesorji AMD Ryzen™ 5 3400G in Ryzen™ 3 3200G.
Komplet čipov
Čipovski nabor na tej matični plošči je AMD A520.
Spomin
Podpira dvokanalno pomnilniško tehnologijo DDR4 in 2 reži DDR4 DIMM. Največja zmogljivost sistemskega pomnilnika je 64 GB.
Grafični
Osnovna plošča ima integrirano grafiko AMD Radeon™ Vega v procesorjih APU serije Ryzen. Podpira DirectX 12 in Pixel Shader 5.0.
Igralni avtomati
Na voljo je 1 reža PCI Express 3.0 x16 in 1 navpična reža M.2 (tipka E) z vključenim modulom WiFi-802.11ac.
Repozitorij
Plošča ima 4 priključke SATA3 6,0 Gb/s in 1 režo Ultra M.2 (M2_1).
LAN
LAN je PCIE x1 Gigabitni LAN 10/100/1000 Mb/s z Realtek RTL8111H.
Brezžični LAN
Brezžični LAN je Intelov 802.modul WiFi 11ac.
Audio
Za zvok skrbi 7.1 CH HD Audio (zvočni kodek Realtek ALC887).
Programska oprema in UEFI
Programska oprema vključuje ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock Polychrome SYNC in ASRock XFast LAN.
BIOS
BIOS je 128Mb AMI UEFI Legal BIOS s podporo grafičnega vmesnika.
Faktor oblike
Format je Mini-ITX: 6,7-palčni x 6,7-palčni, 17,0 cm x 17,0 cm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.