ASRock MB Sc LGA1700 H610M-H2/M.2 D5, Intel H610, 2xDDR5, 2xHDMI, mATX
85,50 €
70,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASRock MB Sc LGA1700 H610M-H2/M.2 D5
Podpora za procesorje: 13. in 12. generacija procesorjev Intel Core (LGA1700).
Zasnova napajanja: 3 1 1 faza.
Pomnilnik: DDR5 5600 MHz, 2x reže DIMM.
Reže in vmesniki
PCIe: 1x 4.0 x16, 1x 3.0 x1.
Grafični izhodi: 2x HDMI.
Zvok: Realtek ALC897 7.1 CH HD.
SATA: 4x SATA3, 1x Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4).
USB: 4x 3.2 Gen1 (2 zadaj, 2 spredaj), 6x 2.0 (4 zadaj, 2 spredaj).
LAN: Realtek Gigabit.
Tehnološka podpora
Intel: hibridni, Turbo Boost Max 3.0.
Podpora za pomnilnik: ne-ECC, ne-buffered do 5600* za 13. generacijo, do 4800* za 12. generacijo.
Največja zmogljivost: 96 GB sistemskega pomnilnika.
Podpora XMP: Intel Extreme Memory Profile 3.0.
Grafika in zvok
Integrirana grafika: Intel UHD, grafična arhitektura Intel Xe (Gen 12).
HDMI: 2x 2.1 TMDS združljiv, podpira HDCP 2.3, največja ločljivost 4K 60 Hz.
Zvok: 7.1 CH HD (zvočni kodek Realtek ALC897).
LAN: Gigabitni LAN 10/100/1000 Mb/s (Realtek 8111H).
USB in I/O
USB: 4x 3.2 Gen1 Type-A (2 zadaj, 2 spredaj), 6x 2.0 (4 zadaj, 2 spredaj).
Zaščita pred električnim udarom: za vse priključke USB.
Zadnja plošča: PS/2, HDMI, USB 3.2 Gen1, USB 2.0, RJ-45 LAN, HD Audio vtiči.
Shranjevanje: 1x vtičnica Ultra M.2, 4x SATA3 6,0 Gb/s.
Biografije in programska oprema
BIOS: 128Mb AMI UEFI s podporo grafičnega vmesnika.
Programska oprema: ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock XFast LAN.
UEFI: ASRock EZ Mode, Full HD UEFI, My Favorites in UEFI, Auto Driver Installer, Instant Flash.
Operacijski sistem: Microsoft Windows 10 64-bitni / 11 64-bitni.
Certificiranje in dodatna oprema
FCC, CE, ErP/EuP je pripravljen.
Dodatna oprema: priročnik, I/O Shield, 2x podatkovni kabli SATA, vijak za vtičnico M.2.
Edinstvene funkcije
Produktivnost: dvokanalni DDR5.
Odpornost: 3 1 1 Faza moči.
Posodobitev: ASRock Auto Driver Installer.
Format: Format Micro ATX (8,66 x 7,6 palca, 22,0 x 19,3 cm).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.