ASUS VGA AMD Radeon RX 560 ROG STRIX V2 4G, 4G GDDR5, 1xHDMI, 1xDVI-D
147,19 €
132,49 €
108,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ASUS VGA AMD Radeon™ ROG Strix RX 560 V2 4 GB GDDR5
ROG Strix Radeon™ RX 560 4GB GDDR5 je vrata v svet računalniških iger.
Napredna zasnova ventilatorja
Ventilator z lopaticami ima spuščene konice, ki zmanjšujejo zračni upor.
Trpežnost in dolga življenjska doba
Dvojni kroglični ležaji ventilatorja imajo do dvakrat daljšo življenjsko dobo kot navadni ležaji.
Učinkovito hlajenje
Bakrene toplotne cevi DirectCU II imajo neposreden stik z matriko za boljše hlajenje.
Združljivost z Aura Sync
Nastavite in sinhronizirajte svetlobne učinke z drugo združljivo strojno opremo.
Avtomatizirana tehnologija
Tehnologija Auto-Extreme povečuje zanesljivost z avtomatizacijo.
Specifikacije
Napajanje
- Grafični procesor: AMD Radeon™ RX 560
- Hitrost takta jedra: 1199 MHz
- Jedra CUDA/procesorji s tokom: 1024
Spomin
- Hitrost takta pomnilnika: 6,8 Gb/s
- Kapaciteta pomnilnika: 4 GB
- Vrsta pomnilnika: GDDR5
- Pomnilniško vodilo: 128-bitno
Avtobusne kartice
PCIe 3.0
Pridobljeno iz
- Največja digitalna izhodna ločljivost: 5120 x 2880
- Sočasni monitorji: 2
- HDMI: 1x
- DVI: 1x
Velikost
Velikost kartice: 242 x 129 x 42 mm
OpenGL
Različica: 4.5
Napajanje
- Priporočena moč napajalnika: 450 W
- Reža: 2 reža
- Napajalni priključki: 1x 8-pinski
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.