AVACOM baterija za Dell Inspiron 15 5000, Vostro 15 3558 Li-Ion 14, 8V 3200mAh 47Wh

simbolična fotografija

AVACOM baterija za Dell Inspiron 15 5000, Vostro 15 3558 Li-Ion 14, 8V 3200mAh 47Wh
AVACOM baterija za Dell Inspiron 15 5000, Vostro 15 3558 Li-Ion 14, 8V 3200mAh 47Wh
AVACOM baterija za Dell Inspiron 15 5000, Vostro 15 3558 Li-Ion 14, 8V 3200mAh 47Wh
številka artikla
31020716
OEM
NODE-I1555-P32
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe
3
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 4.3.2024 že pri vas

63,22 €

51,82 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 56,08 €
Na zalogi 4 kos, 4.3.2024 že pri vas

63,22 €

51,82 € Brez DDV

Za nakup nad 29 € z DDV prejmete brezplačno sestavljanko.

Opis in parametri

AVACOM baterija za Dell Inspiron 15 5000, Vostro 15 3558 Li-Ion 14, 8V 3200mAh 47Wh

EAN izdelka: 8591849085461

Opis izdelka

Ta baterija je opremljena s celicami visoke zmogljivosti podjetja Panasonic. Njene mere so 269 x 37 x 20 mm.

Nezdružljivi modeli

Upoštevajte, da ta baterija ni združljiva z Inspironom 15 3000 (3878) in Vostrom 3578.

Združljive številke delov

  • GXVJ3
  • HD4J0
  • K185W
  • M5Y1K
  • WKRJ2

Združljivi modeli prenosnih računalnikov DELL

  • Inspiron 14 3451
  • Inspiron 14 3452
  • Inspiron 14 3458
  • Inspiron 14 5452
  • Inspiron 14 5458
  • Inspiron 14 5459
  • Inspiron 15 3551
  • Inspiron 15 5551
  • Inspiron 15 5552
  • Inspiron 15 5555
  • Inspiron 15 5558
  • Inspiron 15 5559
  • Inspiron 17 5755
  • Inspiron 17 5758
  • Inspiron 17 5759
  • Inspiron 3459
  • Inspiron 3462
  • Inspiron 3467
  • Inspiron 3551
  • Inspiron 3552
  • Inspiron 3555
  • Inspiron 3558
  • Inspiron 3559
  • Inspiron 3565
  • Inspiron 3567
  • Inspiron 3576
  • Inspiron 5451
  • Inspiron 5455
  • Latitude 3460
  • Latitude 3470
  • Latitude 3560
  • Latitude 3570
  • Vostro 3458
  • Vostro 3459
  • Vostro 3468
  • Vostro 3558
  • Vostro 3559
  • Vostro 3565

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.