AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 serije Li-Pol 7, 6V 3500mAh

simbolična fotografija

AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 serije Li-Pol 7, 6V 3500mAh
AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 serije Li-Pol 7, 6V 3500mAh
številka artikla
31020292
OEM
NOHP-PL02-P35
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe
2
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

50,68 €

41,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 44,51 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

50,68 €

41,54 € Brez DDV

Opis in parametri

AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 Series

EAN: 8591849079736

Opis izdelka

Li-Pol 7,6 V 3500 mAh štiricelična baterija.

Nadomestna baterija AVACOM za HP Pavilion X360-11 Series.

Številke delov: 751681-421, 751875-001, 751875-005, BLA011056, HSTNN-DB6B, HSTNN-LB6B, PL02XL, TPN-C115

Združljivost

Prenosni računalniki HP / COMPAQ:

  • Serija Pavilion 11-n000 x360
  • Pavilion 11-n001 x360
  • Pavilion 11-n002 x360
  • Pavilion 11-n003 x360
  • Pavilion 11-n004 x360
  • Pavilion 11-n005 x360
  • Pavilion 11-n006 x360
  • Pavilion 11-n007 x360
  • Pavilion 11-n008 x360
  • Pavilion 11-n009 x360
  • Pavilion 11-n010 x360
  • Pavilion 11-n011 x360
  • Pavilion 11-n012 x360
  • Pavilion 11-n013 x360
  • Pavilion 11-n014 x360
  • Pavilion 11-n015 x360
  • Pavilion 11-n016 x360
  • Pavilion 11-n017 x360
  • Pavilion 11-n018 x360
  • Pavilion 11-n019 x360
  • Pavilion 11-n020 x360
  • Pavilion 11-n021 x360
  • Pavilion 11-n022 x360
  • Pavilion 11-n023 x360
  • Pavilion 11-n024 x360
  • Pavilion 11-n025 x360
  • Pavilion 11-n026 x360
  • Pavilion 11-n027 x360
  • Pavilion 11-n028 x360
  • Pavilion 11-n029 x360
  • Pavilion 11-n030 x360
  • Pavilion 11-n031 x360
  • Pavilion 11-n032 x360
  • Pavilion 11-n033 x360
  • Pavilion 11-n034 x360
  • Pavilion 11-n035 x360
  • Pavilion 11-n036 x360
  • Pavilion 11-n037 x360
  • Pavilion 11-n038 x360
  • Pavilion 11-n039 x360
  • Pavilion 11-n040 x360
  • Pavilion 11-n041 x360
  • Pavilion 11-n042 x360
  • Pavilion 11-n043 x360
  • Pavilion 11-n044 x360
  • Pavilion 11-n045 x360
  • Pavilion 11-n046 x360
  • Pavilion 11-n047 x360
  • Pavilion 11-n102 x360
  • Pavilion 11-n103 x360
  • Pavilion 11-n106 x360
  • Pavilion 11-n107 x360
  • Pavilion 11-n108 x360
  • Pavilion 11-n109 x360
  • Pavilion 11-n110 x360
  • Pavilion 11-n111 x360
  • Pavilion 11-n112 x360
  • Pavilion 11-n113 x360
  • Pavilion 11-n114 x360
  • Pavilion 11-n115 x360
  • Pavilion 11-n116 x360
  • Pavilion 11-n117 x360
  • Pavilion 11-n118 x360
  • Pavilion 11-n119 x360
  • Pavilion 11-n120 x360
  • Pavilion 11-n127 x360
  • Serija Pavilion 11-n200 x360
  • Pavilion 11-n225 x360
  • Pavilion 11-n226 x360
  • Pavilion 11T-n000 serije x360
  • x360 310 G1

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.