AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 serije Li-Ion 11, 1V 4400mAh

- 4%

simbolična fotografija

AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 serije Li-Ion 11, 1V 4400mAh
AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 serije Li-Ion 11, 1V 4400mAh
AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 serije Li-Ion 11, 1V 4400mAh
AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 serije Li-Ion 11, 1V 4400mAh
številka artikla
3474734
OEM
NOLE-G550-N22
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe
1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 5.3.2024 že pri vas

40,06 €

38,26 €

31,36 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 37,03 €
Na zalogi 1 kos, 5.3.2024 že pri vas

38,26 €

40,06 €

31,36 € Brez DDV

Opis in parametri

AVACOM baterija za Lenovo G550, IdeaPad V460 Series

AVACOM je vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na Češkem in v Evropi. Že 20 let ponujamo široko paleto baterij in polnilnikov za različne mobilne naprave.

Visoka zmogljivost in stabilnost

Baterije AVACOM so izdelane iz celic najvišje kakovosti, kar zagotavlja visoko zmogljivost in stabilnost z minimalno stopnjo okvar.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta celice: Li-Ion
  • Napetost: 11,1 V
  • Zmogljivost: 4400 mAh
  • Šestcelična baterija

Združljiv z naslednjimi modeli:

  • Lenovo G550
  • Serija IdeaPad V460
  • IdeaPad G430
  • IdeaPad Z360
  • 3000 B460
  • 3000 B550
  • 3000 G430
  • 3000 G450
  • 3000 G530
  • 3000 G550

Številke delov:

  • 42T4585
  • 42T4586
  • 42T4725
  • 42T4726
  • 42T4727
  • 42T4728
  • 42T4729
  • 42T4730
  • 51J0226
  • 57Y6266
  • 57Y6527
  • 57Y6528

AVACOM - zanesljivo napajanje vaših naprav

Akumulatorji AVACOM so po dimenzijah enaki originalnim akumulatorjem in vsebujejo kakovostne celice, zanesljive varnostne funkcije ter izpopolnjeno elektroniko, ki nadzoruje polnjenje in praznjenje celic.

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.