AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10, 8V 4400mAh

- 9%

simbolična fotografija

AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10, 8V 4400mAh
AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10, 8V 4400mAh
številka artikla
3474735
OEM
NOLE-G560-N22
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe
1
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

40,58 €

37,12 €

30,43 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 35,90 €
Na zalogi 2 kos, v četrtek že pri vas

37,12 €

40,58 €

30,43 € Brez DDV

Za nakup nad 29 € z DDV prejmete brezplačno sestavljanko.

Opis in parametri

AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10,8V 4400mAh

O izdelku

AVACOM, vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na češkem in evropskem trgu, ponuja široko paleto baterij in polnilnikov za različne mobilne naprave.

Ta baterija je po dimenzijah enaka originalni bateriji prenosnega računalnika. Vsebuje kakovostne celice, zanesljive varnostne funkcije in izpopolnjeno elektroniko za nadzor polnjenja in praznjenja celic.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta celice: Li-Ion
  • Napetost: 10,8 V
  • Zmogljivost: 4400 mAh
  • Vrsta baterije: šestcelična baterija

Združljiv z modeli

Ta baterija je združljiva s številnimi modeli prenosnikov Lenovo in IdeaPad. Tukaj je nekaj primerov:

  • Lenovo G560
  • Serija IdeaPad V470
  • G560 M278ZUK
  • G560 M2792UK
  • IdeaPad G460 0677
  • IdeaPad G460 20041
  • IdeaPad G465
  • IdeaPad G470
  • IdeaPad G475
  • IdeaPad G560 0679
  • IdeaPad G570
  • IdeaPad G575
  • IdeaPad G770
  • IdeaPad G780
  • IdeaPad V360
  • IdeaPad V370
  • IdeaPad V470
  • IdeaPad V570
  • IdeaPad Z370
  • IdeaPad Z460
  • IdeaPad Z470
  • IdeaPad Z560
  • IdeaPad Z570

Številke delov

Baterija je združljiva tudi z naslednjimi številkami delov:

  • 57Y6454
  • 57Y6455
  • 121001071
  • 121001091
  • 121001094
  • 121001095
  • 121001096
  • 121001097
  • 121001150
  • FRU 121001056
  • FRU 121001071
  • FRU 121001091
  • FRU 121001094
  • FRU 121001095B470
  • FRU 121001096
  • FRU 121001097
  • FRU L09C6Y02
  • FRU L09L6Y02
  • FRU L09M6Y02
  • FRU L09N6Y02
  • FRU L09S6Y02
  • FRU L10C6Y02
  • FRU L10M6F21
  • FRU L10N6Y02
  • FRU L10P6F21
  • FRU L10P6Y22
  • FRU LO9L6Y02
  • FRU LO9S6Y02

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.