AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10, 8V 4400mAh
40,58 €
38,16 €
31,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AVACOM baterija za Lenovo G560, IdeaPad V470 serije Li-Ion 10,8V 4400mAh
O izdelku
AVACOM, vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na češkem in evropskem trgu, ponuja široko paleto baterij in polnilnikov za različne mobilne naprave.
Ta baterija je po dimenzijah enaka originalni bateriji prenosnega računalnika. Vsebuje kakovostne celice, zanesljive varnostne funkcije in izpopolnjeno elektroniko za nadzor polnjenja in praznjenja celic.
Tehnične specifikacije
- Vrsta celice: Li-Ion
- Napetost: 10,8 V
- Zmogljivost: 4400 mAh
- Vrsta baterije: šestcelična baterija
Združljiv z modeli
Ta baterija je združljiva s številnimi modeli prenosnikov Lenovo in IdeaPad. Tukaj je nekaj primerov:
- Lenovo G560
- Serija IdeaPad V470
- G560 M278ZUK
- G560 M2792UK
- IdeaPad G460 0677
- IdeaPad G460 20041
- IdeaPad G465
- IdeaPad G470
- IdeaPad G475
- IdeaPad G560 0679
- IdeaPad G570
- IdeaPad G575
- IdeaPad G770
- IdeaPad G780
- IdeaPad V360
- IdeaPad V370
- IdeaPad V470
- IdeaPad V570
- IdeaPad Z370
- IdeaPad Z460
- IdeaPad Z470
- IdeaPad Z560
- IdeaPad Z570
Številke delov
Baterija je združljiva tudi z naslednjimi številkami delov:
- 57Y6454
- 57Y6455
- 121001071
- 121001091
- 121001094
- 121001095
- 121001096
- 121001097
- 121001150
- FRU 121001056
- FRU 121001071
- FRU 121001091
- FRU 121001094
- FRU 121001095B470
- FRU 121001096
- FRU 121001097
- FRU L09C6Y02
- FRU L09L6Y02
- FRU L09M6Y02
- FRU L09N6Y02
- FRU L09S6Y02
- FRU L10C6Y02
- FRU L10M6F21
- FRU L10N6Y02
- FRU L10P6F21
- FRU L10P6Y22
- FRU LO9L6Y02
- FRU LO9S6Y02
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.