AVACOM Lenovo ThinkPad T440s/X240 Li-Ion 11, 1V 5200mAh 58Wh

- 3%

simbolična fotografija

AVACOM Lenovo ThinkPad T440s/X240 Li-Ion 11, 1V 5200mAh 58Wh
AVACOM Lenovo ThinkPad T440s/X240 Li-Ion 11, 1V 5200mAh 58Wh
številka artikla
31100182
OEM
NOLE-T44S-N26
Proizvajalec
AVACOM
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AVACOM visokokakovostne baterije za prenosne računalnike

AVACOM, glavni proizvajalec in dobavitelj baterij, je na trgu že 20 let. Naše baterije so izdelane iz celic najvišje kakovosti, kar zagotavlja njihovo visoko zmogljivost in stabilnost.

Zakaj izbrati to baterijo?

Ta razširitvena baterija za prenosne računalnike ima zaradi več celic večjo zmogljivost. To pomeni daljšo življenjsko dobo baterije za vaš prenosni računalnik. Ko je priključena, izboljša tudi hlajenje prenosnega računalnika in ustvari bolj ergonomsko primeren naklon tipkovnice.

Varnost in napredna elektronika

Baterija vsebuje visokokakovostne celice Samsung in Panasonic, zanesljive varnostne funkcije in izpopolnjeno elektroniko za nadzor polnjenja in praznjenja celic.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta celice: Li-Ion
  • Napetost: 11,1 V
  • Zmogljivost: 5200 mAh
  • Članki: šestcelična baterija
  • Blagovna znamka izdelkov: samsung

Združljiv z naslednjimi modeli:

  • LENOVO ThinkPad L450
  • LENOVO ThinkPad L460
  • LENOVO ThinkPad L470
  • LENOVO ThinkPad P50s
  • LENOVO ThinkPad T440
  • LENOVO ThinkPad T440s
  • LENOVO ThinkPad T450
  • LENOVO ThinkPad T450s
  • LENOVO ThinkPad T460
  • LENOVO ThinkPad T460p
  • LENOVO ThinkPad T470p
  • LENOVO ThinkPad T550
  • LENOVO ThinkPad T560
  • LENOVO ThinkPad W550
  • LENOVO ThinkPad W550s
  • LENOVO ThinkPad X240
  • LENOVO ThinkPad X250
  • LENOVO ThinkPad X260
  • LENOVO ThinkPad X270

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.