AVACOM polnilni vtič za prenosne računalnike C22 (7, 4 mm x 5, 1 mm pin) za Dell

simbolična fotografija

AVACOM polnilni vtič za prenosne računalnike C22 (7, 4 mm x 5, 1 mm pin) za Dell
številka artikla
3473530
OEM
C.22
Proizvajalec
AVACOM
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

4,28 €

3,51 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2,31 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

4,28 €

3,51 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Obr. Jsme tu pro Vás, aby Vám nedošla energie 567800a

Tu smo za vas, da vam ne zmanjka energije

Smo vodilni proizvajalec in dobavitelj baterij na češkem in evropskem trgu. Že 20 let ponujamo široko paleto baterij in polnilnikov AVACOM za prenosne računalnike, mobilne telefone, fotoaparate, videokamere, električna orodja, rezervne napajalnike, radijske sprejemnike in druge mobilne naprave. Baterije AVACOM so izdelane iz celic najvišje kakovosti, kar zagotavlja visoko zmogljivost in stabilnost z minimalno stopnjo okvar.

Obr. Informace o redukci konektoru 567800b

Informacije o zmanjšanju priključka

Priključek, ki se lahko uporablja za zmanjšanje priključka C.4 univerzalnega napajalnika na priključek C22 (7,4 mm x 5,1 mm pin), primeren za prenosne računalnike Dell

Tehnične specifikacije

  • Vnos: C.4
  • Izhod: C22 (7,4 mm x 5,1 mm pin), primeren za prenosne računalnike Dell

Združljiv PN

  • 0D1078
  • 0FC892
  • 0K5294
  • 0TC912
  • 0W1828
  • 0X7329
  • 0X9366
  • 9Y819
  • 310-4180
  • 310-6580
  • 310-7848
  • 310-7849
  • 310-8275
  • D1078
  • FC892
  • HP-AD130B13P
  • K5294
  • NADP-130AB
  • NADP-130AB B
  • NADP-130AB D
  • PA-13
  • PA13
  • TC887
  • TC912
  • W1828
  • X7329
  • X9366

DELL

  • Alienware M11X R3
  • Alienware M11x
  • Alienware M11x R2
  • Alienware M14x
  • Alienware M15x
  • Alienware M17x
  • Alienware M17x R2
  • Alienware M17x R3
  • Inspiron 5150
  • Serija Inspiron 5150
  • Inspiron 5160
  • Serija Inspiron 5160
  • Inspiron 9100
  • Serija Inspiron 9100
  • Inspiron XPS
  • Inspiron XPS generacije 1
  • Serija Inspiron XPS generacije 1
  • Inspiron XPS generacije 2
  • Serija Inspiron XPS Generation 2
  • Inspiron XPS M170
  • Serija Inspiron XPS M170
  • Inspiron XPS M1710
  • Serija Inspiron XPS M1710
  • Serija Inspiron XPS
  • Natančnost M90
  • Serija Precision M90
  • Precision M6300
  • XPS L502X
  • XPS M170
  • XPS M2010

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1266 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 47000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.