AXAGON HMC-5, vozlišče USB 3.2 Gen 1, 2x vrata USB-A, HDMI, reža za SD/microSD, PD 100 W, kabel USB-C 20 cm
34,59 €
28,35 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
AXAGON HMC-5, vozlišče USB 3.2 Gen 1
AXAGON HMC-5 je večportno vozlišče USB-C 3.2 Gen 1. Vašo napravo razširi s štirimi priključki in bralnikom kartic SD/microSD.
Glavne prednosti
- Dva izhoda USB s priključki USB-A.
- Podpora za napajanje prenosnih računalnikov s tehnologijo Power Delivery.
- Izhod HDMI za visokokakovostne videoposnetke do ločljivosti 4K/30Hz Ultra HD.
- Bralnik kartic podpira vse različice kartic SD in microSD, tudi SDXC in microSDXC.
Oblikovanje in uporaba
Vozlišče je izdelano iz elegantnega aluminija za vzdržljivost in kakovostno hlajenje. Zaradi fino teksturirane površine ne pušča prstnih odtisov.
Povezljivost in združljivost
AXAGON HMC-5 je združljiv z vmesnikom Thunderbolt 3 in je povratno združljiv z USB 3.1 Gen 1 / USB 3.0 in USB 2.0. Funkciji Plug and Play in Hot Plug omogočata zelo enostavno priključitev vozlišča.
Izhodi USB
Vozlišče ima dva priključka USB SuperSpeed, ženski priključek USB-A in priključek USB tipa C Power Delivery (samo polnjenje), ženski priključek USB-C.
Izhod HDMI
Izhod HDMI podpira največjo ločljivost 4K/4096 x 2160 pri 30 Hz.
Bralnik kartic
Bralnik kartic ima dve reži - režo za Micro SD in režo za SD. Podpira naslednje specifikacije bliskovnih kartic: SD 1.0/1.1, SD 2.0, SD 3.0, MMC in eMMC 3.x /4.0 / 4.1 / 4.2 / 4.3 / 4.4 / 4.5 / 5.0 (8-bitne).
Zagotavljanje napajanja
AXAGON HMC-5 podpira Power Delivery 3.0 - prenos energije v napravo iz napajalnika prek vozlišča USB-C. Največja izhodna moč prek izhodnega vozlišča PD USB-C je 100 W - 20 V/5 A.
Podprti operacijski sistemi
Vozlišče je združljivo z operacijskimi sistemi Microsoft Windows 10, 11, Mac OS, Linux, Android in Chrome OS.
Paket vsebuje
- Vozlišče USB-C z 20 cm fiksnim kablom
- Večjezični priročnik CZ/DE/DK/ENG/ESP/FIN/FR/GR/HR/HU/IT/NL/PL/PT/RO/RU/SK/SWE/BG/CN/TR/ARA
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.